کد خبر : 1773376 | 19 مرداد 1400 ساعت 11:07 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

مهدوی کیا در حال نوشتن برنامه تیم ملی امید

مهدی مهدوی کیا مربی با سابقه در زمینه پایه‌های فوتبال، برنامه امید‌ها را می‌نویسد و پس از آمدن به تهران قرارداد امضا می‌کند.

مهدوی کیا در حال نوشتن برنامه تیم ملی امید

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل خبری از سوی فدراسیون منتشر شد که در آن از همکاری قطعی تیم ملی امید با مهدی مهدوی کیا حاکی بود اما به دلیل اینکه مهدوی کیا عضو آکادمی باشگاه هامبورگ آلمان بود و حضورش در ایران باید با مجوز این باشگاه صورت می‌گرفت اعلام رسمی سرمربی‌گری او به تاخیر افتاد.

 

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مهدوی کیا به طور مفصل با حسن کامرانی‌فر در ارتباط است. او همچنین پیش از ورود به تهران در حال نوشتن برنامه های تیم امید است تا از آبان ماه در بازی‌ها او را در قامت سرمربی امیدها بینیم. 

 

همچنین فدراسیون برنامه بلند مدتی برای سر و سامان دادن به تیم امید دارد و سعی می‌کند آن را در یک پروژه ده ساله اجرا کند. عزیزی خادم در تلاش است با بهره گرفتن از تجربیات مهدوی کیا و وحید هاشمیان که سال‌ها در فوتبال آلمان که همیشه در بخش پایه‌ها پیشتاز بوده، تحول بزرگی در امیدها ایجاد کند.

 

حال تنها امضای قرارداد با مهدی مهدوی کیا مانده است که پس از ورود او به تهران به ثبت خواهد رسید. در این دوره علاوه بر فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک نیز به امیدها کمک می‌کنند تا طلسم چهل ساله عدم موفقیت این تیم شکسته شود.

دیدگاه‌ها