کد خبر : 1773404 | 19 مرداد 1400 ساعت 13:16 | 229.2K بازدید | 85 دیدگاه

اولین خرید تابستانی سرخپوشان؛

رسمی؛ علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس پیوست

علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

رسمی؛ علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس پیوست

 

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیمی که فصل گذشته در تیم گل گهر حضور داشت، صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از مذاکراتی نسبتا کوتاه، قرارداد دو ساله اش را با سرخپوشان امضا کرد.

 

علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل گهر سیرجان پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی نیز شایعاتی پیرامون انتقال او به پرسپولیس شنیده می‌شد و در اقدام سریع باشگاه پرسپولیس، جانشین کنعانی زادگان در انتهای فصل شد.

 

پیش از این نام‌های دیگری نیز برای جانشینی کنعانی‌زادگان در پرسپولیس مطرح می‌شد و در این بین نفراتی چون ایمان سلیمی و علی نعمتی به نظر در این فهرست حضور داشتند اما علیرضا ابراهیمی جلوتر از دیگران تبدیل به اولین خرید نقل و انتقالاتی سرخپوشان شد.

 

این مدافع ۱۸۶سانتی متری و سر زن، ۳۱ ساله است و به جز گل گهر سابقه بازی در مس کرمان را نیز دارد و حال بازی با پیراهن مدافع عنوان قهرمانی می‌تواند مهمترین تجربه فوتبالی او باشد.

 

1633200

 

علیرضا ابراهیمی پیش از این با پیراهن آبی گل گهر توانسته بود دروازه پرسپولیسی‌ها را باز کند. او یکی از گل زن ترین بازیکنان این تیم سیرجانی به پرسپولیس است و در فصل نوزدهم در دو بازی رفت و برگشت توانسته بود در مجموع سه بار دروازه پرسپولیس را باز کند و حالا یحیی روی قدرت سر زنی او حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها