کد خبر : 1773462 | 19 مرداد 1400 ساعت 19:45 | 110.4K بازدید | 26 دیدگاه

خرید بعدی پرسپولیس از اراک می‌آید

حامد پاکدل جانشین شهریار مغانلو در صورت جدایی

در صورتی که پرسپولیس موفق به انتقال نهایی شهریار مغانلو نشود، باب مذاکره نهایی را با مهاجم تیم آلومینیوم اراک باز خواهد کرد.

حامد پاکدل جانشین شهریار مغانلو در صورت جدایی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که فصل گذشته را با مشکلات بزرگی در خط حمله خود استارت زد و از بازیکنان غیرتخصصی در این پست سود می‌برد، در نهایت با اضافه شدن شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر شرایط را به سود خود کرد.

 

مغانلو که به صورت قرضی از سانتاکلارا به این تیم پیوسته بود با ثبت 4 گل در لیگ برتر و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا، شرایط خوبی را در خط حمله سرخ‌ها پشت سر گذاشت تا موردتوجه دوباره این باشگاه برای ادامه همکاری قرار گیرد و در نهایت آنها باب مذاکره را بار دیگر با باشگاه پرتغالی باز کنند. باشگاه سانتاکلارا اما با درخواست 500هزار دلاری خود باعث عقب نشینی مدیران پرسپولیس در شرایط کنونی شده و بعید است حتی در صورت دنبال شدن مذاکرات، تخفیف قابل توجهی نیز در این زمینه ارائه دهد. خصوصا اینکه اکنون آنها پیشنهاد دیگر باشگاه‌‎ها و سپاهان را نیز در خصوص شهریار مغانلو در اختیار دارند.

 

 

 

1578983

 

 

با این حال انتقال قرضی شهریار مغانلو به باشگاه دیگر علاوه بر موضوع پرداخت مبلغ رضایتنامه، به خواسته و تمایل این بازیکن نیز بستگی دارد. شهریار مغانلو البته پیش از پایان فصل و شکل گیری این بحث‌ها به باشگاه و یحیی گل محمدی به صورت شفاهی اعلام کرد که خواسته او ادامه همکاری با پرسپولیس خواهد بود. اما بحث خواسته او تنها یک طرف این ماجراست و باید دید مدیران پرسپولیس نیز قادر خواهند بود مواضع مالی سانتاکلارا را کاهش دهند. البته از سوی دیگر با نزدیک شدن به بحث محرومیت نقل و انتقالاتی و پرونده گابریل کالدرون، اولویت این باشگاه در بحث ارزی مربوط به پایان دادن به این پرونده است. با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است در مذاکره با سانتاکلارا ضمن دریافت تخفیف، در نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه نیز به تعامل لازم دست یابند.

 

اکنون اما پرسپولیسی‌ها برای اینکه آلترناتیو خود را در این بحث در نظر داشته باشند، حامد پاکدل از آلومینیوم اراک را نیز زیر نظر گرفته‌اند. مهاجم فصل گذشته آلومینیومی‌ها لیگ بیستم را با ثبت 10 گل به پایان رساند که البته یکی از آنها گل خاطره انگیزش به پرسپولیس بود. گلی که البته با جشن شادی گلش همراه نبود تا در همان مقطع نیز شایعه مربوط به پرسپولیسی بودن و انتقالش به این باشگاه نهایی شود. 

 

با توجه به شکل گیری شایعاتی درباره اینکه در صورت از دست دادن شهریار مغانلو و حضور این مهاجم در سپاهان، پرسپولیسی‌ها به سراغ سجاد شهباززاده خواهند رفت، این بحث منتفی شده و آلترناتیو سرخ‌ها در این زمینه حامد پاکدل خواهد بود.

دیدگاه‌ها