کد خبر : 1773555 | 20 مرداد 1400 ساعت 13:52 | 47.9K بازدید | 14 دیدگاه

هواداران به لیست های فضای مجازی توجه نکنند

توضیحات مهم مددی درباره جذب و تمدید بازیکنان

مدیرعامل استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت بازیکنان این تیم ارائه کرد.

توضیحات مهم مددی درباره جذب و تمدید بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه هیئت مدیره امروز آبی‌های پایتخت عنوان کرد: امروز جلسه هیات مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم.


وی تصریح کرد: با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند، مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.


وی افزود: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، به شکلی قدرتمند تمریناتمان را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آینده آغاز خواهیم کرد.


مدیرعامل استقلال در پایان افزود: من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیات مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا براساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.

دیدگاه‌ها