کد خبر : 1773566 | 20 مرداد 1400 ساعت 14:28 | 22.7K بازدید | 9 دیدگاه

جلسه هیئت مدیره استقلال بدون حضور مجیدی

جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال، امروز صبح بدون حضور فرهاد مجیدی و با حضور 3 عضو هیئت مدیره برگزار شد.

جلسه هیئت مدیره استقلال بدون حضور مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه هیئت مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی در محل دفتر باشگاه استقلال برگزار شد که در این جلسه خلوت، تنها سه عضو هیئت مدیره به نام های احمد مددی، پرویز مظلومی و اصغر ملکیان حضور داشتند.


پیش از این قرار شده بود که فرهاد مجیدی نیز در جلسه امروز هیئت مدیره حضور پیدا کند که بنا به دلایلی نامعلوم، سرمربی استقلال در این جلسه حضور پیدا نکرده است. برخی اخبار نیز حاکی از این است که فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته راهی کشور امارات شده و اکنون در دبی به سر می برد و در حال گذراندن تعطیلات خود است.


نکته دیگر درباره جلسه امروز استقلالی ها، عدم حضور داریوش دلفانی دیگر عضو هیئت مدیره این تیم است. دلفانی که از چندی پیش استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرده بود، درخواست جدایی او با مخالفت سلطانی فر مواجه شد ولی از آن زمان تاکنون، دلفانی در جلسات استقلال حضور پیدا نکرده تا نشان دهد روی تصمیم خود مبنی بر کناره گیری از عضویت در هیئت مدیره استقلال پابرجاست.


در پایان جلسه سه نفره امروز، باشگاه استقلال نیز بیانیه ای صادر و احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان اعلام کرد که به دنبال مذاکره با بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی و همچنین در تلاش برای تمدید قرارداد بازیکنانی است که اکنون با استقلال قراردادی ندارند.

 

دیدگاه‌ها