کد خبر : 1773586 | 20 مرداد 1400 ساعت 16:15 | 102.6K بازدید | 14 دیدگاه

تیمی بهتر از پی اس جی نیست

پیغام صریح الخلیفی به رئال در مورد امباپه

ناصر الخلیفی به طور واضح گفت که آینده کیلیان امباپه در پاریس خواهد بود و نه در مادرید.

پیغام صریح الخلیفی به رئال در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه از مدت ها پیش گزینه شماره یک رئال مادرید است و باشگاه مادریدی در تلاش است او را هر طور شده جذب کند. از قرارداد امباپه تنها یک سال باقیمانده و او تمامی پیشنهادات تمدید را رد کرده است. امباپه بارها گفته است که از پی اس جی توقع یک تیم برنده را دارد و پروژه ای که به فتح لیگ قهرمانان منتج شود.

 

 

1630059

 

 

پس از قطعی شدن انتقال لیونل مسی به پی اس جی، در مادرید بر این عقیده اند که باشگاه پاریسی به دلیل مشکلات مربوط به فیرپلی مالی، مجبور به فروش امباپه خواهد شد اما به نظر نمی رسد چنین اتفاقی رخ دهد و پی اس جی می خواهد فصل بعد با مثلث رویایی نیمار، امباپه و مسی قدم در میادین بگذارد.

 

 

1633447

 

 

ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی در مراسم معارفه لیونل مسی و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جدایی امباپه، پاسخی روشن و صریح داد:« امباپه پاریسی است و بازیکنی رقابت طلب. فکر نمی کنم تیمی رقابتی تر از پی اس جی اکنون در دنیا وجود داشته باشد. این بهترین مجموعه ممکن است و امباپه نیز چنین تیمی می خواست؛ پس دیگر جای هیچ بهانه و توجیهی برای تمدید نکردن قرارداد نمی ماند. کیلیان با ما قرارداد دارد و بازیکن پی اس جی است.»

 

 

دیدگاه‌ها