کد خبر : 1773638 | 20 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

آندره سیلوا:

اگر لواندوفسکی نبود، آقای‌گل بوندسلیگا می‌شدم!

آندره سیلوا، ستاره تازه وارد لایپزیش، صحبت‌های جالب توجهی را در رابطه با روبرت لواندوفسکی مطرح کرده است.

اگر لواندوفسکی نبود، آقای‌گل بوندسلیگا می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، آندره سیلوا، یکی از ستاره‌های غیرمنتظره بوندسلیگا در مسابقات فصل گذشته بود. این ستاره پرتغالی 28 گل برای فرانکفورت به ثمر رساند و همین موضوع باعث شد که چند باشگاه بزرگ خواهان جذب این بازیکن باشند اما سیلوا نهایتاً راهی لایپزیش شد.

 

 

1584951

 

 

با وجود 28 گلی که فصل گذشته مهاجم پرتغالی برای فرانکفورت به ثمر رساند، نتوانست عنوان آقای گلی را از آن خود کنند چرا که روبرت لواندوفسکی شگفت انگیز با آمار خیره کننده 41 گل زده علاوه بر تصاحب این عنوان رکورد گرد مولر افسانه ای را هم شکست تا بیشترین گل زده را در طول یک فصل بوندسلیگا به ثبت رسانده باشد.

 

آندره سیلوا حالا به تمجید از ستاره لهستانی بایرن مونیخ پرداخته و می‌گوید: "روبرت لواندوفسکی می داند که کجا باید باشد و شانس ها را از دست نمی دهد. تفاوت بازیکنان برتر و متوسط ​​در میزان اشتباهات است. اشتباه کردن برای او غیر معمول است. بنابراین من فکر می کنم  این تفاوت اوست. البته اشتباه کردن برای همه اتفاق می افتد اما لواندوفسکی می داند که کجا باید باشد و گلزنی می کند.

 

 

1633497

 

 

من فکر می کنم اگر او سال گذشته در بوندسلیگا بازی نمی کرد من بهترین گلزن بودم. این می توانست شگفت انگیز باشد اما این بخشی از فوتبال است. او البته شایسته این عنوان بود. او در فرمی عالی است و همیشه به من انگیزه بیشتری می دهد."

دیدگاه‌ها