کد خبر : 1773658 | 21 مرداد 1400 ساعت 09:23 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: کپا؟ خوشحالم که این تعویض به ما کمک کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره دلیل به زمین آمدن کپا آریسابالاگا در دقیقه 119 دیدار سوپرجام توضیح داد.

توخل: کپا؟ خوشحالم که این تعویض به ما کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم چلسی و ویارئال شب گذشته در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه دو تیم در وقت های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ با این حال در وقت‌های اضافه این تیم توماس توخل بود که به پیروزی رسید تا موفق شود یک جام قهرمانی دیگر را به دست آورد.

 

 

1633535

 

 

توماس توخل بعد از بازی گفت: "این یک مسابقه بسیار دشوار برای ما بود که در نیم ساعت ابتدایی آن بسیار خوب کار کردیم. بعد از اینکه گل برتری را به ثمر رساندیم شرایط کمی از دست مان خارج شد و فکر می‌کنم که ویارئال نیز در عین شایستگی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه عملکرد بهتری ارائه دادیم و فکر می‌کنم که به طور کلی سزاوار پیروزی و قهرمانی بودیم.
من فکر می‌کنم که این پیروزی و قهرمانی پیش از شروع لیگ برتر انگلیس یک اتفاق خوب برای ما بود اما به لحاظ فیزیکی و بدنی نه."

 

توماس توخل در دقیقه 119 بازی و برای ضربات پنالتی کپا آریسابلاگا را به جای ادوارد مندی به زمین مسابقه فرستاد و اتفاقاً این تعویض جواب هم داد و به نوعی در قهرمانی چلسی تاثیرگذار بود. توخل در این باره گفت: " این تصمیمی نبود که در لحظه گرفته شده باشد و ما بلافاصله بعد از اینکه به این باشگاه آمدیم در این باره با دروازه‌بان‌ها صحبت کرده بودیم. در واقع پیش از این برای به وجود آمدن چنین شرایطی آماده شده بودیم.

 

ما یک سری آمار و اطلاعات به دست آورده بودیم که بر اساس آن کپا در ضربات پنالتی آمار فوق العاده ای داشت بنابراین تصمیم گرفتیم که در مسابقات حذفی از او استفاده کنیم. از طرفی ادوارد مندی نیز این تصمیم را به خوبی پذیرفت که واقعاً نشان از حرفه ای بودن اوست. به طور کلی از اینکه حضور کپا در زمین تاثیر گذار بود خیلی خوشحال هستم."

 

 

1633532

 

 

توخل درباره مصدومیت حکیم‌زیاش نیز گفت: "وقتی یک بازیکن در نیمه اول تعویض می شود نشان می‌دهد که مشکلی جدی داشته است. مصدومیت زیاش برای ما بسیار ناراحت کننده است چراکه او در مسابقات قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت."

دیدگاه‌ها