کد خبر : 1773659 | 21 مرداد 1400 ساعت 09:50 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

امری: نمی توانید بازیکنانم را سرزنش کنید

اونای امری، سرمربی ویارئال، با وجود شکست تیمش مقابل چلسی در سوپرجام اروپا از عملکرد شاگردان خود بسیار راضی به نظر می رسد.

امری: نمی توانید بازیکنانم را سرزنش کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال که چندی پیش در فینال رقابت‌های لیگ اروپا موفق شده بود منچستریونایتد را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند، امیدوار بود که در مسابقه سوپرجام اروپا نیز بر یک تیم انگلیسی دیگر غلبه کرده و یک جام دیگر را بالای سر ببرد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان اونای امری در ضربات پنالتی کار را به چلسی واگذار کردند.

 

مسابقه شب گذشته با برتری محسوس چلسی آغاز شد و این تیم توانست در اواسط نیمه اول گل برتری را به ثمر برساند اما در نیمه دوم ویارئال عملکرد قابل قبولی را ارائه داد و نهایتاً موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند. در ادامه تلاش های چلسی برای به ثمر رساندن گل برتری بی‌نتیجه ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات چلسی بود که بهتر عمل کرد و موفق شد با نتیجه 6-5 به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.

 

 

1633537

 

 

اما به نظر می‌رسد که با وجود شکست و ناکامی در کسب جام، اونای امری از عملکرد شاگردانش بسیار راضی به نظر می‌رسد. او پس از پایان مسابقه دیشب گفت: " این باعث افتخار است که در چنین روزی نماینده باشگاه ویارئال و لالیگا باشم. از طرفی شما هرگز نمی توانید بازیکنانم را سرزنش کنید چرا که آنها تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند و عملکرد خوبی داشتند."

دیدگاه‌ها