کد خبر : 1773660 | 21 مرداد 1400 ساعت 10:01 | 61.7K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش مندی و کپا به‌ تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

ادوارد مندی و کپا آریسابلاگا، دو دروازه بان چلسی به تعویض دقیقه 119 که منجر به قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام شد واکنش نشان دادند.

واکنش مندی و کپا به‌ تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار سوپر جام اروپا بین چلسی و ویارئال در آخرین دقایق وقت های اضافه با تساوی 1-1 دنبال می شد، یک تعویض غیر منتظره اتفاق افتاد و توماس توخل دروازه بان خود یعنی ادوارد مندی آن را بیرون کشید و به جای او گلر اسپانیایی یعنی کپا آریسابلاگا را به زمین فرستاد.

 

اتفاقاً این تعویض غیر منتظره توخل جواب داد و کپا در پنالتی ها موفق شد دو ضربه بازیکنان ویارئال را مهار کند و زمینه ساز قهرمانی چلسی در رقابت‌های سوپرجام شود. این دروازه بان اسپانیایی در پایان بازی گفت: " وضعیت اصلاً معمولی و عادی نبود. در عین حال مندی و دیگر بازیکنان تیم فوق‌العاده عمل کردند. ما یک مسابقه بسیار دشوار در برابر رقیبی سرسخت داشتیم اما نهایتاً به پیروزی رسیده و قهرمان شدیم."

 

 

1633540

 

 

همچنین ادوارد مندی نیز در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم چرا که موفق شدیم به قهرمانی برسیم. این حاصل یک تلاش گروهی بود و ما به طور کلی برای موفقیت چلسی تلاش می کنیم. من پیش از این مطلع بودم که ممکن است چنین شرایطی به وجود بیاید و کپا با حضورش در زمین بتواند به تیم کمک کند. او موفق شد در برابر ویارئال چنین کاری را انجام دهد و من از این بابت بسیار خوشحال هستم."

 

 

1633541

دیدگاه‌ها