کد خبر : 1773714 | 21 مرداد 1400 ساعت 14:24 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

تمدید قرارداد منتظری با الخریطیات

پژمان منتظری مدافع ایرانی تیم فوتبال الخریطیات، قراردادش را با این تیم قطری تمدید کرد.

تمدید قرارداد منتظری با الخریطیات

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الخریطیات فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان قطر نداشت و پس از شکست های پی در پی، به دسته پایین تر سقوط کرد ولی با این وجود، مدیران این تیم قرارداد مدافع ایرانی خود را تمدید کردند.


منصور موسی رئیس باشگاه الخریطیات در گفتگو با روزنامه الوطن گفته است: فصل سختی در انتظار ماست و پرونده کادر فنی و قراردادهای بازیکنان را بستیم. قرارداد سبریان بانیت رومانیایی به عنوان سرمربی جدید الخریطیات امضا شد و قراردادهای پژمان منتظری (ایران) و رشید تیبرکانین (مراکش) را تمدید کردیم.


وی افزود: تمرینات روزانه الخریطیات زیر نظر سرمربی رومانیایی ادامه دارد و این تیم آماده حضور قدرتمندانه در لیگ دسته دوم قطر و کسب عنوان قهرمانی برای بازگشت دوباره به لیگ ستارگان می‌شود. تمامی تیم‌های لیگ دسته‌دوم با جذب بازیکنان خارجی و بومی آماده‌سازی خوبی را آغاز کردند و برای کسب قهرمانی و حضور در لیگ ستارگان قطر تلاش خواهند کرد. این موضوع نشان می‌دهد فصل جدید لیگ دسته‌دوم بسیار سخت است.


بدین ترتیب پژمان منتظری به دوران حضورش در فوتبال قطر ادامه خواهد داد و این بازیکن حداقل یک فصل دیگر را با لباس الخریطیات در میادین حاضر خواهد شد.

دیدگاه‌ها