کد خبر : 1773747 | 21 مرداد 1400 ساعت 19:13 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

خبر خوش برای قرمزها؛

کلوپ: فن‌دایک و گومز برای بازی از ابتدا آماده‌اند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که ویرژیل فن‌دایک، مدافع این تیم، در نخستین بازی قرمزها برابر نورویچ به میدان خواهد رفت.

کلوپ: فن‌دایک و گومز برای بازی از ابتدا آماده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی لیورپول معتقد است که ویرژیل فن دایک و جو گومز، دو مدافع مصدوم قرمزها که مدت ها از میادین دور بودند، آماده بازی مقابل نورویچ هستند.

یورگن کلوپ پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر و بازی مقابل نورویچ، پیامی دلگرم کننده را برای هواداران لیورپول فرستاد و فاش کرد که ویرژیل فن دایک آماده شروع است.

 

1633709

 

مدافع وسط هلندی از زمان آسیب دیدگی رباط زانو در دربی مرسی ساید برابر اورتون در تاریخ 17 اکتبر سال 2020، از در هیچ بازی رسمی چه برای باشگاه چه در سطح ملی ظاهر نشده است.

 

راهی طولانی برای بازگشت به آمادگی کامل برای چهره طلایی آنفیلد طی شده است، اما بازیهای پیش فصل به او کمک کرد تا دوباره آمادگی بازی را به دست بیاورد و ممکن است او به همراه جو گومز، دیگر قربانی مصدومیت طولانی مدت لیورپول، روز شنبه در بازی برابر نورویچ از ابتدا در ترکیب قرمزها به میدان برود.

 

1633713

 

وب سایت رسمی لیورپول در مورد اینکه آیا فن دایک و گومز برای رقابت های لیگ برتر آماده هستند یا خیر از سرمربی این تیم سوال کرده است، کلوپ در پاسخ گفت: "من فکر می کنم اینطور است، به نظر می رسد آنها برای به میدان رفتن از ابتدای بازی در دسترس هستند. اما با توجه به اینکه در مورد این جور چیزها مسئله به چه شکل است، ما در این بخش هیچ عجله ای نداریم.

ما فقط باید تصمیم بگیریم که چه کسی از ابتدا بازی را شروع خواهد کرد، چه کسی به بازی خواهد رسید و اگر فکر کنم آنها برای 90 دقیقه آماده هستند پس آنها آماده شروع بازی هستند.


اگر فکر کنم باید آنها را زودتر از زمین خارج کنیم، این انتخاب منطقی نیست زیرا مدافع میانی در واقع پستی نیست که شما بخواهید در طول بازی آن را تغییر دهید و بنابراین خواهیم دید.

 

اما هر دو واقعاً خوب به نظر می رسند. فصل فشرده ای در راه است. خواهیم دید که چگونه تصمیم می گیریم."

 

1633711

 

برنامه های پیش فصل باعث دردسر خوشایندی در رابطه با برگزیدن 11 بازیکن اصلی برای کلوپ شده است؛ تیمی که تابستان امسال در نقل و انتقالات نسبتاً بی تحرک بوده، در دیدارهای دوستانه پشت سر هم با اتلتیک بیلبائو و اوساسونا نشان داد که به تعداد کافی بازیکن آماده در اختیار دارد.

 

کلوپ درباره اینکه آیا این نمایش ها به او در انتخاب 11 نفر اصلی کمک می کند یا خیر، گفت: "بله این کار را می کند. در واقع پیام خوبی می دهد: ما باید اینطوری بازی کنیم، شما باید چنین عملکردی داشته باشید. اگر می خواهید در تیم باشید این در واقع پایین ترین سطح مجاز است و بنابراین این چیزی است که ما باید در حال حاضر برای کشف آن تلاش کنیم.

سه شنبه تمرین تعطیل بود، چهارشنبه و پنجشنبه جلسات تمرین داریم و سپس جمعه که یک روز مانده به مسابقه است، بنابراین چیزهایی هست که باید درباره آنها تصمیم بگیریم، اما این تصمیمات برای تنها یک بازی است، نه برای کل فصل. بنابراین صادقانه بگویم خیلی هم دردسری برای من ندارد."

 

 

دیدگاه‌ها