کد خبر : 1773759 | 21 مرداد 1400 ساعت 21:35 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: مارسلو بیلسا تا 2022 با لیدز تمدید کرد

باشگاه لیدز یونایتد قرارداد خود با مارسلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی تیم، را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

رسمی: مارسلو بیلسا تا 2022 با لیدز تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز، قرارداد خود با این باشگاه را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. بیلسا که در سال 2018 هدایت  لیدز را بر عهده گرفت، فصل گذشته بعد از بازگرداندن این تیم به لیگ برتر پس از 16 سال غیبت، این تیم را در رده نهم لیگ برتر قرار داد. لیدز شنبه در اولین بازی فصل خود به مصاف منچستریونایتد می رود.

ساعاتی پس از آنکه این مربی 66 ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که آینده او در باشگاه "حل و فصل شده است"، لیدز تمدید رسمی قرارداد بیلسا را اعلام کرد.

 

1633734


 

در بیانیه باشگاه آمده است: "لیدز یونایتد خوشحال است که تایید کند مارسلو بیلسا قرارداد جدیدی را امضا کرده است تا همچنان در الاند رود سرمربی باشد.

سرمربی آرژانتینی با یک قرارداد جدید یک ساله موافقت کرد که تا پایان فصل 22-2021 ادامه خواهد داشت."

بیلسا در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر و در نشست خبری پیش از بازی لیدز و منچستریونایتد که روز شنبه برگزار می شود، سلسله مراتب باشگاه را به خاطر تمایل آنها برای سرمایه گذاری در امکانات و زیرساخت های تمرینی باشگاه ستایش کرد.

 

1633736

 

بیلسا گفت: "از نظر من این یک باشگاه فوق العاده است. اغلب اوقات شما باشگاهی ندارید که حجم زیادی از سرمایه گذاری را برای بهبود امکانات آموزشی و تمرینی اختصاص دهد.

لیدز از نظر اقتصادی سهم به‌سزایی در تهیه ابزارهای لازم برای یک مربی در جهت آماده سازی و تمرینات برای ایده آل بودن داشته است.

هر چیزی که در این زمینه به آن نیاز داریم باشگاه آن را با سرمایه گذاری بسیار بالا حل کرده است.

چه زمین های بازی، امکانات، فناوری، هر چیزی که ابزار کار بازیکنان باشد و از این نظر من از رفتار باشگاه بسیار شگفت زده شده ام.

فکر می کنم مهمترین مربیانی که فوتبال جهان در اختیار دارد، ارزش معنای این باشگاه را از نظر سازماندهی، ساختار و عموم مردم خواهند دانست."

 

 

 

دیدگاه‌ها