کد خبر : 1773766 | 21 مرداد 1400 ساعت 22:55 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجری هالیوودی و جشن تمدید قرارداد ستاره وستهام

جیمز کوردون، مجری معروف بریتانیایی، از هواداران دو آتشه تیم وستهام است و به تازگی تمدید قرارداد دکلان رایس، هافبک این تیم را، به همراه کاپیتان مارک نوبل، جشن گرفته است.

مجری هالیوودی و جشن تمدید قرارداد ستاره وستهام

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک تیم ملی انگلیس و وستهام، پس از تمدید قرارداد خود با این باشگاه، اوقات دلپذیری را با جیمز کوردون، مجری معروف انگلیسی که در هالیوود مشغول به کار است و مارک نوبل، کاپیتان وستهام، گذراند.

رایس با چلسی، منچستریونایتد و منچستر سیتی در ارتباط بود اما مبلغ 108 میلیون یورویی درخواستی وستهام از انتقال او به باشگاهی حاضر در چمپیونزلیگ جلوگیری کرد.

در نتیجه این بازیکن 22 ساله قبل از ارزیابی مجدد گزینه های خود، 12 ماه دیگر در ورزشگاه لندن، زیر نظر دیوید مویس بازی خواهد کرد.

خبر تصمیم رایس طرفداران وستهام را خوشحال خواهد کرد؛ از جمله جیمز کوردن که یکی از طرفداران پر و پا قرص این باشگاه است و در عکسی که رایس در اینستاگرام منتشر کرد، لبخند بر لب داشت.

 

1633758

 

هافبک انگلیسی در اینستاگرام عکس هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می داد او، نوبل و کوردن چهارشنبه شب دور میز شام کنار یکدیگر نشسته اند.

این سه نفر در حالی لبخندزنان کنار یکدیگر نشسته بودند که رایس دستش را دور شانه مجری معروف تلویزیونی حلقه کرده بود.

گفته می شود رایس در جریان رقابت های یورو 2020 انگلیس با کوردن رابطه دوستانه برقرار کرد، زمانی که کاپیتان وستهام، نوبل، او را به تماشای یکی از بازی ها برده بود.

کاپیتان وستهام و جیمز کوردون چندین سال است که یکدیگر را می شناسند و با هم به تماشای مسابقه انگلستان و آلمان در یورو 2020 رفته بودند.

 

1633759

 

رایس در مورد دوستی جدید خود با کوردن گفت: "از زمان بازی اسکاتلند با جیمز کوردن کمی صحبت می کنم، ما با یکدیگر تماس تصویری داریم.

او در بازی با آلمان همراه مارک نوبل آمده بود، بنابراین من بعد از بازی با آنها صحبت کردم و آنها خیلی خوشحال و هیجان زده بودند.

افرادی هستند که حتی فوتبال را دوست ندارند یا نمی نشینند فوتبال تماشا کنند، و اکنون رسم شده که بیایند و بازی ها را در این مسابقات تماشا کنند.


جیمز کوردن به من گفت: "آیا واقعاً می فهمی داری چه کار می کنی؟" و من واقعا نمی دانم.

هنوز درست و حسابی باورم نشده و حتی وقتی تورنمنت به پایان رسید احتمالاً تا پایان دوران حرفه ای ام هم درست درک نخواهم کرد. "

 

1633755

 

انتظار می رفت رایس، که عکس های بیشتری از خود با کوردن در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، تابستان امسال وستهام را ترک کند و به یکی از شش تیم بزرگ لیگ برتر بپیوندد.

رایس در زمانی که فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی بود، از اهداف بلند مدت آبی ها محسوب می شد، اما توماس توخل، سرمربی جدید چلسی، در تابستان خریدهای دیگر را در اولویت قرار داد.

منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز با توجه به تاثیر مالی همه گیری کرونا و هزینه های تابستانی، نتوانستند خواسته های وستهام را برآورده کنند.

یونایتد بیش از 120 میلیون یورو برای جیدون سانچو و رافائل واران هزینه کرد، در حالی که سیتی رکورد نقل و انتقالات انگلیس را با خرید جک گریلیش شکست.

در نتیجه مویس ، سرمربی وستهام، از حفظ رایس خوشحال خواهد شد. او امیدوار است رایس بتواند به باشگاه کمک کند تا رقابت های لیگ برتر خود را با پیروزی برابر نیوکاسل یونایتد در سنت جیمز پارک در روز یکشنبه، با پیروزی آغاز کند.

 

1633757

 

با این وجود رایس هرگز جاه طلبی های خود را پنهان نکرده و می گوید: "وقتی فوتبال را شروع می کنید، همیشه می خواهید در اوج بازی کنید. شما می خواهید در چمپیونزلیگ بازی کنید.

اگر در فوتبال بودید و نمی خواستید این کار را انجام دهید، بازی کردن هیچ فایده ای نخواهد نداشت."

با این وجود او تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در شرق لندن بماند و هر هفته بازی در آنجا به پیشرفت بازی او کمک خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها