کد خبر : 1773792 | 22 مرداد 1400 ساعت 10:44 | 37.4K بازدید | 1 دیدگاه

مصاحبه مفصل با ستاره سابق توپچی‌ها؛

داوید لوییز: بازی مقابل مسی کابوس است

داوید لوییز، مدافع کهنه کار برزیلی، که در پایان فصل پیش از توپچی ها جدا شد، به تازگی در مصاحبه ای درباره مسائل مختلفی از جمله تیم های جدید لیونل مسی و روملو لوکاکو صحبت کرده است.

داوید لوییز: بازی مقابل مسی کابوس است

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوییز پس از جدایی از آرسنال اکنون بازیکن آزاد است و این روزها در خانه والدینش در برزیل به سر می برد. او که به همراه دوستانش به تمرین می پردازد در مصاحبه ای با اسپورتس میل درباره برنامه هایی که برای آینده دارد صحبت کرده است.

عکس هایی که از لوییز این روزها منتشر می شود نشان می دهد که این بازیکن برزیلی در آمادگی فوق العاده ای به سر می برد.

داوید لوییز درباره روزهایی که در لیگ برتر سپری کرده، صحبت کرد اما به هیچ وجه فکر نمی کند که کارش در لیگ برتر انگلیس به پایان رسیده باشد.

در ماه می تایید شد که او قرارداد جدیدی با آرسنال امضا نخواهد کرد. اما چرا؟

 

1633814

 

لوییز می گوید: "هر دو طرف تصمیم به جدایی گرفتیم. من برای دو سال آمدم و هدف بردن قهرمانی در چیزی بود، که انجام هم دادم (قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه).

در حال حاضر من فکر می کنم باشگاه پروژه ای بلندمدت دارد. آنها ایده های متفاوتی دارند. ایده من این است که در اسرع وقت برنده، برنده، برنده شو."

 

نتیجه گیری روشن است؛ آرسنال پذیرفته است که باید بازسازی شود.

با توجه به ارتباطش با چلسی این موضوع تعجب آوری نیست، اما لوییز می خواهد امروز قهرمان شود، نه فردا.

 

1633816

 

به همین دلیل است که لوییز چندین پیشنهاد سودآور در تابستان امسال را، از خاورمیانه تا آمریکای جنوبی و حتی لیگ برتر، رد کرده است. لوییز یادآوری می کند که او مدال هایی را در خانه خود در لندن از هر باشگاهی که در آن بازی کرده است، دارد؛ عناوین قهرمانی در پرتغال، فرانسه و انگلستان. و ذکر چنین مواردی ما را به یاد انتقاداتی که از او در انگلیس شده بود، می اندازد.

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، یکی از کارشناسانی بود که در دوران بازی لوییز در آرسنال با عباراتی مثل "مغزش قفل شده" از او به شدت انتقاد می کرد و او را مدافعی ناتوان می نامید.

 

1633811

 

لوییز درباره این انتقادات گفت: "آنها حرف می زنند و می گویند که این بازیکن مناسب این لیگ نیست. با این وجود من در این لیگ قهرمان شدم. این آدمها گذشته را فراموش کرده اند.

نمی توانید بگویید "داوید بازیکنی است که هرگز قهرمان نشده، تو هرگز چیزی نمی بری داوید". این حقیقت ندارد! باشید بر اساس چیزی واقعی نظر بدهید، نه چیزهایی دروغین و قلابی.
 

من از کلمه ادراک استفاده می کنم. این همه چیز است. من قصد ندارم برای تغییر تصور این افراد، که تصمیم گرفته اند این دیدگاه را نسبت به من داشته باشند، بجنگم.

آنها من را به درستی تحلیل نکرده اند. من قصد ندارم وقتم را با این کار تلف کنم.

اما همیشه می گویم که هر بار که تمرین می کردم یا بازی می کردم، تمام تلاشم را می کردم. من با قلبم بازی کردم و هرگز سعی نکردم از چیزی فرار کنم. من همیشه خودم را نشان می دادم.

 

1633813

 

من در 23 سالگی به انگلستان رسیدم و مدافعی بودم که از عقب بازی می کرد، هیچکس این کار را نمی کرد، من متفاوت بودم. برخی آن را دوست نداشتند. حالا، 11 سال بعد، همه این کار را می کنند... و مردم می گویند "آیا او یک مدافع عالی نیست؟ او می تواند از عقب بازی کند!"

 

لوییز در سال 2011 از بنفیکا به چلسی پیوست و سال بعد او به همراه آبی ها در فینال چمپیونزلیگ با پیروزی مقابل بایرن مونیخ در مونیخ به قهرمانی در اروپا رسید.

لوییز در سال 2014 چلسی را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد، جایی که یک سه گانه داخلی و یک دبل کسب کرد، سپس در سال 2016 به استمفوردبریج بازگشت و بلافاصله به آنها در کسب قهرمانی کمک کرد.

 

1633812

 

این روزها بازار نقل و انتقالات شاهد جا به جایی های مهمی بوده است؛ لیونل مسی پس از 21 سال بارسا را ترک کرد و به PSG پیوست و روملو لوکاکو نیز پس از قهرمانی با اینتر در سری آ، روز گذشته قرارداد خود با چلسی را رسمی کرده است.

 

لوییز در این باره گفت: "روملو سزاوار این انتقال بود. من روزی را که او پنالتی سرنوشت ساز برابر بایرن مونیح را در سوپر کاپ سال 2013 از دست داد به یاد دارم و او به شدت غمگین شده بود، آن موقع پسر جوانی بود. اما اکنون او دیگر بچه نیست، اکنون یک مرد واقعی شده است. فکر می کنم ثابت خواهد کرد که برای چلسی فوق العاده است."

 

1633810

 

لوییز که به تازگی پیشنهاد بازی در لیگ یک را رد کرده است، درباره مسی گفت: "مسی یک کابوس است. واقعا بهتر است برابر او بازی نکنید!"

 

داوید لوییز درباره آینده خود گفت: "هدف مثل قبل است؛ باشگاهی با جاه طلبی. پیشنهاداتی که تا الان گرفته ام دلم را راضی نکرده است. شاید به لیگ برتر برگردم. من هر روز مشغول تمرین هستم. من می خواهم تحت فشار باشم و باری بردن عناوین قهرمانی بجنگم.

من این احساس را دارم که باید هر هفته برنده شوم. به همین دلیل است که همیشه فوتبال بازی کرده ام و هنوز هم بازی می کنم. من می خواهم احساس زنده بودن کنم."

 

دیدگاه‌ها