کد خبر : 1773864 | 22 مرداد 1400 ساعت 18:35 | 148.2K بازدید | 85 دیدگاه

مبادله غیابی سپاهان و پرسپولیس در آستانه نهایی شدن

جابجایی مغانلو و شهباززاده از مسیر پرتغال

به نظر می‌رسد شهریار مغانلو را باید بازیکن فصل آینده سپاهان دانست و این باشگاه موفق شد مراحل معاوضه وی با محبی را نهایی کند.

جابجایی مغانلو و شهباززاده از مسیر پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که بعد از نیم فصل حضور در سانتاکلارا پرتغال بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، با نمایش قابل قبول در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون این تیم را وارد چالش سختی کرده است. 

 

مهاجم شماره ٧٠ سرخ‌ها که با قراردادی قرضی و به مبلغ ۵٠ هزار دلار به پرسپولیس پیوسته بود و توانست طی مدت نیم فصل ٨ گل (۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل در آسیا) برای آنها به ثمر برساند، برای قطعی کردن ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس با چالش ۵٠٠ هزار دلاری دریافت رضایت‌نامه از سوی سانتاکلارا مواجه شد.

 

پرسپولیسی‌ها طی این مدت مسیرهای مختلفی برای مذاکره با تیم پرتغالی را دنبال کردند. از جمله پیشنهادات پرسپولیس به سانتاکلارا معاوضه بازیکن با این تیم، دریافت قسطی مبلغ درخواستی و البته دریافت مبلغ مدنظر از پاداش آسیایی ٢٠٢١ این باشگاه بود که همگی آنها از سوی باشگاه پرتغالی رد شد و آنها ترجیح دادند پیشنهاد نقد کنونی خود را دنبال کنند.

 

در این زمینه اما باشگاه سپاهان به توافق نهایی با سانتاکلارا در این رابطه دست یافته است؛ پیشنهاد آنها معاوضه محمد محبی و پداخت مبلغی دیگر برای جوش خوردن این معامله بوده است. اتفاقی که با نظر مثبت باشگاه پرتغالی اکنون مراحل پایانی این انتقال را دنبال می‌کند.

 

1628295

 

پرسپولیس و جدی شدن مذاکره با شهباززاده


پرسپولیس نیز در این مقطع بیکار نمانده و مذاکره جدی با سجاد شهباززاده داشته است. مهاجم اسبق سایپا و استقلال که عنوان آقای گلی فصل گذشته را با پیراهن سپاهان از آن خود کرده و اکنون مودتوجه ویژه پرسپولیس قرار دارد.

 

در این رابطه گفته می‌شود مذاکرات ابتدایی در این خصوص بین طرفین صورت گرفته و در بحث اول در رابطه با مساله مالی به چالش خورده‌اند. با این حال بعید نیست با نهایی و قطعی شدن حضور شهریار مغانلو در سپاهان، پرسپولیس نیز با جدی کردن مذاکرات، شهباززاده را از نقش جهان خارج کند و به این شکل بازار نقل و انتقالات را به سود خود کند.

 

برای مشخص شدن نهایی این ماجرا و تکلیف شهباززاده - مغانلو و پرسپولیس - سپاهان باید تا ساعات آینده منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

1621735

دیدگاه‌ها