کد خبر : 1773907 | 23 مرداد 1400 ساعت 01:25 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

برنتفورد 2-0 آرسنال: شروع رویایی تازه واردها

برنتفورد در اولین دیدار فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 آرسنال را شکست بدهد.

برنتفورد 2-0 آرسنال: شروع رویایی تازه واردها

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد که این فصل به رقابت های لیگ برتر صعود کرده است، امشب موفق شد با گل های سرخی کانوس و کریستین نورگارد، آرسنال را از پیش رو بردارد.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 11 بود که برنتفورد صاحب اول موقعیت بازی شد اما ضربه سر اونیه‌کا از بالای دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد بار دیگر برنتفورد صاحب موقعیت شد اما ضربه امبوئمو از زاویه ای نه چندان مساعد به کنار تیر دروازه آرسنال برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 22، این برنتفورد بود که به گل اول بازی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که روی پاس پیناک، سرخی کانوس در گوشه محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1634005

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان برنتفورد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 30، امبوئمو می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این آرسنالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود برنتفورد به پایان رسید.  

در نیمه دوم  هم آرسنال شروع بهتری داشت و در دقیقه 51، روی پاس تی‌یرنی، این اسمیت-رو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را رایا با یک واکنش خوب دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و هرچند آرسنالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 73، برنتفورد روی یک پرتاب اوت به گل دوم رسید. پرتاب بلند سورنسن از سمت راست محوطه جریمه آرسنال با عبور از همه مقابل دروازه به نورگارد رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1634017

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 87، چیزی نمانده بود که نیکلاس په‌په یکی از گل های خورده را جبران کند اما این بار هم رایا با واکنشی خوب دروازه برنتفورد را بسته نگه داشت و در نهایت بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها