کد خبر : 1773922 | 23 مرداد 1400 ساعت 10:22 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

دلجویی هواداران حریف از ستاره جوان آرسنال (عکس)

بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال از اولین هفته فصل لیگ برتر از سوی هواداران برنتفورد مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش " رزش سه"، بوکایو ساکا، هافبک جوان و 19 ساله آرسنال در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و در نهایت نام او توسط گرت ساوت گیت در لیست نهایی تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 قرار گرفت. بوکایو ساکا تا دیدار پایانی کم و بیش در ترکیب سه شیرها قرار می گرفت و در فینال برابر ایتالیا نیز در نیمه دوم وارد میدان شد.

 

اما گرت ساوت گیت با تصمیمی عجیب پنالتی پنجم تیم ملی انگلیس در دیدار نهایی را به بوکایو ساکا سپرد. ضربه این بازیکن جوان توسط جیجی دوناروما مهار شد تا در نهایت تیم ملی ایتالیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. بعد از خراب شدن این ضربه بود که بوکایو ساکا در ششبکه های اجتماعی به شددت مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفت و هواداران تیم ملی انگلیس اینگونه خشم خود را سر او خالی کردند.

 

اما دیشب و در اولین مسابقه فصل آرسنال بود که هواداران تیم برنتفورد به نوعی از بوکایو ساکا دلجویی کردند. این بازیکن در دقیقه 59 وارد میدان شد و هواداران تیم حریف ایستاده به تشویق او پرداختند تا بوکایو ساکا اتفاقات تلخ بعد از رقابت های یورو فراموش کند. البته ورود این بازیکن به میدان نیز اثربخش نبود و توپچی ها در اولین مسابقه خود در لیگ برتر با دو گل مغلوب برنتفورد شدند.

 

1634032

 

1634033

دیدگاه‌ها