کد خبر : 1774028 | 23 مرداد 1400 ساعت 17:55 | 23.9K بازدید | 8 دیدگاه

باز هم شکست بیلسا در اولدترافورد؛

یونایتد 5 – 1 لیدز؛ شروعی در حد یک مدعی

منچستریونایتد شروعی طوفانی داشته و با پنج گل لیدز یونایتد را در اولدترافورد مغلوب کرد.

یونایتد 5 – 1 لیدز؛ شروعی در حد یک مدعی

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که فصل گذشته در خانه خود با نتیجه پرگل 2-6 لیدز را شکست داده بودند، امروز با درخشش پل پوگبا و برونو فرناندز موفق شد 1-5 این تیم را مغلوب کرده و شروعی فوق العاده را در این فصل لیگ برتر تجربه کند.

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 12 و روی پاس دقیق میسون گرینوود فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه پل پوگبا در موقعیتی تک به تک با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1634165

 

دقایقی بعد و روی حرکت رودریگو بود که این بار لیدز یونایتد موقعیت خوبی برای رسیدن به گل اول در خانه حریف داشت، اما ضربه سر بامفورد با اختلاف نه چندان زیادی از سمت چپ به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30 یونایتد به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی پل پوگبا، برونو فرناندز با کنترل تماشایی خود در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول فصل یونایتد را به ثمر برساند.

 

1634166

 

دقایقی بعد این بار برونو فرناندز با پاس زیبایی خود لوک شاو را در سمت چپ محوطه لیدز صاحب موقعیت کرد، اما ضربه این بازیکن به تور کناره دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با برتری 0-1 یونایتد به اتمام برسد.

 

اما لیدز خیلی زود و در دقیقه 48 به گل تساوی رسید. روی پاس دالاس، ایلینگ در سمت راست صاحب فرصت شده و با یک ضربه غیرقابل مهار به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

 

اما طوفان یونایتد از این لحظه آغاز شد. پاس عمقی پل پوگبا در سمت چپ باعث شد میسون گرینوود با دروازه لیدز تک به تک شود و ضربه او بعد از برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل دوم یونایتد شد.

 

1634168

 

در دقیقه 54 باز هم پوگبا در نقش پاسور ظاهر شد و این بار پاس او در سمت راست محوطه به برونو فرناندز رسید تا این ستاره پرتغالی با ضربه ای زمینی از زاویه ای دشوار دروازه لیدز را باز کند.

 

حملات یونایتد پایان نداشت و در دقیقه 60 و روی پاس عمقی و تماشایی ویکتور لیندلوف، این بار هم برونو فرناندز با دروازه لیدز تک به تک شده و با یک ضربه محکم به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1634167

 

اما دقایقی بعد و روی پاس به بیرون باز هم پل پوگبا، این بار فرد در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شده و با مغلوب کردن مسلیر موفق شد زننده گل پنجم یونایتد هم لقب بگیرد.

 

در دقیقه 86 رافینیا در موقعیتی تک به تک فرصت داشت گل دوم لیدز را وارد دروازه یونایتد کند، اما ضربه او با بی دقتی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم نتیجه ای در پی نداشت و یونایتد با نتیجه 1-5 موفق به شکست لیدز شد.

دیدگاه‌ها