کد خبر : 1774038 | 23 مرداد 1400 ساعت 19:01 | 14.5K بازدید | 4 دیدگاه

سولسشر: پوگبا از هیچ موقعیت می سازد

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد تحت تاثیر درخشش پل پوگبا برابر لیدز قرار گرفته است.

سولسشر: پوگبا از هیچ موقعیت می سازد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز شروعی فوق العاده را در لیگ برتر تجربه کرده و با نتیجه پرگل 1-5 در استادیوم خانگی خود اولدترافورد موفق به غلبه بر لیدز شد. پل پوگبا امروز چهار پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده و نمایش درخشانی داشت. اوله گونار سولسشر در پایان این دیدار مدعی شد به پوگبا آزادی کامل داده بود و برنامه یونایتد رساندن توپ به این هافبک فرانسوی بوده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من همیشه و حتی وقتی پل پوگبا یک بچه بود نیز رابطه خوبی با او داشتم. امروز نیز به پوگبا گفتم فقط به زمین برو و سعی کن از جریان مسابقه لذت ببری. او در بازی های پیش فصل فقط 45 دقیقه مقابل اورتون بازی کرد که خیلی هم در شرایط خوبی قرار نداشت.

 

1634190

 

اما در بازی امروز من به پل پوگبا این آزادی را دادم که به هر کجای زمین که دلش خواست برود. برنامه ما این بود که توپ را به پوگبا برسانیم. همه بازیکنان بزرگ می خواهند اعتماد سرمربی خود را احساس کنند. پل پوگبا یکی از آن دسته بازیکنانی است که می تواند از هیچ موقعیت های گلزنی ایجاد کند. او بسیار آماده به نظر می رسید و من تحت تاثیر شرایط فیزیکی مناسب پوگبا قرار گرفتم. این نشانه خوبی برای ادامه فصل است.

 

ما امروز نمایشی بسیار بهتر از دیدار فصل قبل که 2-6 لیدز را شکست دادیم، ارائه کردیم. اسکات مک تومینای گرچه تنها 20 دقیقه در بازی های تدارکاتی پیش فصل حضور یافته بود، اما امروز دوندگی فراوانی داشت که این موضوع برای من بسیار مهم بود. اسکات می تواند تمام طول روز را بدود و حالا او در شرایط مناسبی قرار دارد. ورود مک تومینای به ترکیب مانند پل اسکولز بسیار خوب است. البته من آنها را با هم مقایسه نمی کنم، زیرا مک تومینای و اسکولز دو بازیکن متفاوت هستند."

دیدگاه‌ها