کد خبر : 1774045 | 23 مرداد 1400 ساعت 19:39 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیلسا: امروز بهتر از پارسال بازی کردیم

مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد عملکد فردی بازیکنان تیمش را دلیل شکست مقابل منچستریونایتد نمی داند.

بیلسا: امروز بهتر از پارسال بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیدز که سال گذشته 2-6 در اولدترافورد مقابل یونایتد مغلوب شده بود، این بار نیز 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خاطرات خوبی از حضور در این ورزشگاه بعد از صعود به لیگ برتر نداشته باشد. مارچلو بیلسا، سرمربی باتجربه لیدز اما معتقد است این بار تیمش نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری در خانه یونایتد ارائه داده است.

 

1634196

 

مارچلو بیلسا گفت: "این بار نسبت به مسابقه سال قبل در اولدترافورد برابر منچستریونایتد نمایش بهتری نشان دادیم و در آن دیدار فاصله دو تیم بیشتر بود، اما این تفاوت در بازی امروز کمتر شده بود. اما همچنان در مسابقه امروز نیز بازیابی توپ برای ما بسیار دشوار بود و نمی توانستیم خطرات زیادی روی دروازه یونایتد ایجاد کنیم. این شکست به دلایل متعددی رخ داده و ربطی به پرس از بالا یا عملکرد فردی از سوی یک بازیکن نداشت.

 

غیبت فیلیپس در ترکیب ثابت؟ فیلیپس بازیکنی است که همیشه می درخشد. من فکر نمی کنم دلیل این که نتوانستیم یک بازی متعادل تر انجام دهیم غیبت یک بازیکن باشد. مصدومیت جدیدی در جریان نیست. کالوین همیشه به عنوان یک بازیکن فیکس در ترکیب حضور داشت، اما عدم آمادگی مانع حضور این بازیکن در زمین شد. من از نحوه بازی کخ راضی هستم. من فکر می کردم او یک بازیکن پویا و متعهد بود که تلاش زیادی کرد و در طول بازی در تمامی صحنه ها حضور داشت."

دیدگاه‌ها