کد خبر : 1774060 | 23 مرداد 1400 ساعت 21:11 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایتالیایی الهلال، قراردادش را فسخ کرد

سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال قراردادش را با آبی های ریاض فسخ کرد و به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

ستاره ایتالیایی الهلال، قراردادش را فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بحران الهلال و سباستین جووینکو در نهایت به پایان رسید و ستاره ایتالیایی سابق یوونتوس، تصمیم گرفت تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کند. او که از چند هفته قبل به دنبال جدایی و پیوستن به تیم پائوک یونان بود، ناگهان مذاکراتش با طرف یونانی به مشکل خورد و زیر بار فسخ قرارداد با عربستانی ها نرفت.


عدم فسخ قرارداد و پر بودن لیست 7 بازیکن خارجی الهلال، باعث شد تا متئوس پریرا خرید جدید این تیم و گرانترین بازیکن تاریخ عربستان، اجازه ثبت قرارداد و حضور در تمرینات الهلال را نداشته باشد چرا که مطابق قوانین عربستان هر باشگاه تنها قادر به جذب 7 بازیکن خارجی است که با حضور جووینکو، این لیست پر شده بود و سرانجام مشکل برای حضور پریرا در تمرینات الهلال حل شد.

 

1634234


عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی در توئیتر خود خبر از فسخ قرارداد ستاره ایتالیایی داد و نوشت که او از این لحظه به بعد، بازیکن آزاد است. در پروفایل جووینکو در وب سایت معتبر ترانسفرمارکت نیز، مقابل نام او اثری از باشگاه الهلال دیده نمی شود و عبارت "بدون باشگاه" برای مورچه اتمی سابق یوونتوس درج شده است.


با جدایی جووینکو، مدیران الهلال دیگر مشکلی برای ثبت قرارداد متئوس پریرا نخواهند داشت و این بازیکن می تواند تیمش را در بازی های آینده همراهی کند. در حال حاضر بجز پریرا، بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو، گوستاوو کوئلار و سو جانگ هیون دیگر بازیکنان خارجی این تیم هستند.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 22 شهریور در استادیوم زعبیل شهر دبی امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها