کد خبر : 1774089 | 24 مرداد 1400 ساعت 02:20 | 35.3K بازدید | 5 دیدگاه

آلاوس 1-4 رئال: شروع مقتدرانه کارلتو

رئال مادرید در اولین دیدار فصل جدید لالیگا در خانه آلاوس به پیروزی 4-1 رسید.

آلاوس 1-4 رئال: شروع مقتدرانه کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که امشب میهمان آلاوس بودند، بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، در نیمه دوم چهار بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی پرگل رسیدند.

 

 

1634330

 

 

رئال با کارلو آنچلوتی و ترکیبی تقریبا متفاوت در خط دفاع و حمله نسبت به فصل قبل وارد میدان شد. داوید آلابا مدافع چپ بود و در خط حمله نیز گرت بیل، ادن هازارد و کریم بنزما مثلث هجومی را تشکیل داده بودند ولی نیمه اول برای رئال چندان خوب سپری نشد و این تیم به ندرت توانست موقعیت گل خلق کند.

 

 

1634332

 

 

یکی دو شوت از بیل و هازارد تنها شانس های گل رئال بودند و این تیم خوش شانس هم بود که دقیقه 36 شوت پره پونس در مصاف تک به تک با کورتوا با اختلاف اندک از روی دروازه به اوت رفت.

نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

 

1634328

 

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس هازارد مقابل دروازه به بنزما رسید و او هم با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد.

 

1634346

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم برای زدن گل تساوی پیش کشید اما این رئال بود که در دقیقه 56 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تماشایی لوکا مودریچ از سمت راست به مقابل دروازه آلاوس بود که ناچو زودتر از مدافعان حریف توپ را قطع کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

فشار حملات رئال بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و در دقیقه 62 این تیم به گل سوم رسید. روی حرکت دیدنی فده والورده بود که بنزما درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه اولش را به خوبی بزند. با این وجود، دفع ناقص دروازه آلاوس این فرصت را به او داد تا بار دیگر شانس‌اش را امتحان کند و این بار موفق شد گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1634355

 

تنها سه دقیقه بعد، آلاوس یکی از گل های خورده را جبران کرد. گیدتی که پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شده بود، توسط کورتوا سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خوسلو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کورتوا دروازه را باز کرد.

 

1634362

 

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کم شد اما هرچه به دقایق پاایانی نزدیک‌تر می‌شدیم، حملات رئالی ها خطرناک‌تر می‌شد؛ تا اینکه در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، وینیسیوس جونیور گل چهارم را به ثمر رساند. این بار روی ارسال عالی داوید آلابا از سمت چپ بود که وینیسیوس ضربه نهایی را زد تا رئال به پیروزی 4-1 دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها