کد خبر : 1774093 | 24 مرداد 1400 ساعت 02:05 | 33K بازدید | 2 دیدگاه

دسته‌گل میلیتائو برای کلین‌شیت نکردن رئال (عکس)

دقایقی پس از به ثمر رسیدن سومین گل رئال مقابل آلاوس، اشتباه مدافع و دروازه بان این تیم، یک گل برای حریف به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع توفانی رئال مادرید در نیمه دوم بازی با آلاوس که سه گل در عرض 12 دقیقه برای این تیم به همراه داشت، ناهماهنگی آشکار بین مدافع و دروازه بان این تیم، یک ضربه پنالتی باد آورده را تقدیم تیم حریف کرد.

در حالی که آلاوس سراسیمه پس از دریافت 3 گل در 15 دقیقه نخست نیمه دوم به دنبال یافتن روزنه ای در بین خط دفاعی تیم رئال مادرید با استفاده از ارسال های مستقیم از زمین خودی به محوطه جریمه حریف بود، روی یکی از همین ارسال ها، صاحب یک ضربه پنالتی شد.

ادر میلیتائو روی ارسال بلند بازیکن تیم آلاوس، با پاس رو به عقبی که از ضرب کافی برخورد نبود، سعی در رساندن توپ به تیبو کورتوا داشت اما یان گویدتی، مهاجم تیم حریف سریع تر خود را به توپ رساند و در حالی که سعی در دریبل دروازه بان رئال داشت با خطای او تعادل خود را از دست داد. داور بازی با پنالتی تشخیص دادن این صحنه به کورتوا کارت زرد نشان داد.

خوسلو در دقیقه 65 پشت این ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد برخلاف جهت حرکت کورتوا، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاده و یکی از سه گل دریافتی از رئال را جبران کند. به این ترتیب سنگربان بلژیکی رئال از کلین شیت در صدمین بازی خود برای رئال در لالیگا بازماند. او در طی این 100 بازی 85 بار دروازه اش را باز شده دیده است.

 

1634364

 

1634363

 

1634365

 

دیدگاه‌ها