کد خبر : 1774103 | 24 مرداد 1400 ساعت 09:07 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی در اولین گام؛

کلوپ: شروع فصل بهتر از این نمی‌شد

لیورپول شب گذشته موفق شد در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر برابر نورویچ به پیروزی برسد و یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، بسیار از عملکرد شاگردانش راضی بود.

کلوپ: شروع فصل بهتر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 3-0 لیورپول برابر نورویچ با گل های دیوگو ژوتا، رابرت فیرمینو و محمد صلاح، یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه بسیار راضی و خوشحال بود.

در بازی شب گذشته همچنین ویرژیل فن‌دایک نیز پس از مصدومیت شدیدی که در ماه اکتبر سال گذشته دچار آن شده بود، برای نخستین بار در یک بازی رسمی برای قرمزها به میدان رفت.

 

1634382

 

کلوپ درباره اینکه آیا این نتیجه به همان خوبی که انتظارش را داشت بوده یا نه گفت: "بله تقریبا. چیزی که در ابتدای فصل به دنبال آن می روید کسب نتیجه است. نتیجه هم مشخص است که به عملکرد بستگی دارد.

این بدان معناست که ما امروز به اندازه کافی خوب بودیم تا بازی را ببریم و این مهمترین چیز بود. عملکردی بسیار حرفه ای بود، چیزی که من خیلی دوستش داشتم.

قبلاً هم گفته ام، من نیازی به یک دوره 20-25 دقیقه ای بازی هیجان انگیز و بعد باختن مسابقه ندارم، این بی معنی است. شما باید در بازی حضور داشته باشید، باید فصل را مانند امروز شروع کنید، من واقعاً از این بابت خوشحالم. برای اولین بار در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم تازه ارتقا یافته در ورزشگاه پر از تماشاگر... آنها تقریباً همه چیز را امروز با هم جشن می گرفتند یا می خواستند جشن بگیرند، وضعیت این است. من واقعاً بسیار خوشحالم که ما به این شکل بازی کردیم. ما می توانیم بهتر بازی کنیم، این واضح است."

 

1634385

 

کلوپ درباره اینکه سه مهاجم از چهار مهاجم لیورپول در این بازی موفق به گلزنی شدند گفت: "واقعا عالی بود. اینجور چیزها مهم است. من واقعا از این اتفاق خوشحالم. 3-0 می بری و با خودت می گویی "ما باید این را بهتر کنیم، ما باید این را بهتر کنیم، ما باید این را بهتر کنیم" و ما می توانیم این را بهتر کنیم.

بعضی چیزها فقط به خاطر اینکه یک هفته بیشتر وقت داریم بهتر خواهند شد و روی بعضی چیزها هم باید البته کار کنیم. فعلا همه چیز خوب است. نمی توانست از این بهتر باشد. با برگشت ویرژیل پس از مدتها، بازی خوب کوستاس در اولین باری که از ابتدا به زمین رفت، اینکه نبی در فرم واقعا خوبی است... همه این چیزها برای ما واقعا مهم است و به همین دلیل است که من خوشحالم."

 

1634384

 

کلوپ درباره بازگشت ویرژیل فن دایک به میدان گفت: "هیچکس مطلقا نمی داند، خود ویرژیل هم نمی داند که در چه حدی از آمادگی است. 90 درصد آماده است؟ 95 درصد آماده است؟ از نظر آمادگی جسمانی او 100 درصد آماده است. در غیر اینصورت او بازی نمی کرد. اما از نظر فرم و آمادگی برای بازی یا اینجور چیزها مسئله فرق می کند، بنابراین هر بازی کمک خواهد کرد.

واقعاً خوب بود که او را دوباره در زمین می دیدم، مخصوصاً در شروع مجددهای تهاجمی، او واقعاً بسیار خوب به نظر می رسید. شروع مجددهای تهاجمی با دو هیولای ما جوئل و ویرژیل... ما واقعاً خوب بودیم. ما روی یک توپ دوم گل زدیم، من فکر می کنم گل مو یک روتین واقعا درخشان بود؛ گرفتن توپ دوم در آن منطقه و تمام کردن کار. بنابراین، بله، خوب است که ویرژیل برگشته."

 

1634379

 

محمد صلاح با گلی که شب گذشته به ثمر رساند، یک رکورد تاریخی در لیگ برتر را از آن خود کرد؛ صلاح اکنون نخستین بازیکن در تاریخ لیگ برتر است که در پنج فصل پیاپی در بازی نخستین فصل برای تیمش گلزنی می کند.

 

کلوپ درباره تاریخ سازی صلاح گفت: "من تصور می کنم که او درباره این رکورد از قبل می دانست و می خواست گل بزند! انگیزه مضاعف داشت! او واقعا خیلی خیلی خوب بازی کرد. وقتی چنین چیزی را می دانید و دو گل  نخست را برای هم تیمی هایتان می سازید، واقعا عملکردی عالی است و بعد از اینکه خودش هم گل زد صلاح دوبار تلاش کرد تا توپ را به سادیو مانه برساند. واقعا خیلی خیلی خوب بود. اما مو مو است و وقتی رقابت ها شروع می شود او به سطحی بالاتر می رود چرا که او یک پسر واقعا رقابت طلب است. داشتن او خیلی خوب است."

 

 

دیدگاه‌ها