کد خبر : 1774109 | 24 مرداد 1400 ساعت 09:45 | 18K بازدید | 4 دیدگاه

پس از شروع توفانی مهاجم فرانسوی؛

آنچلوتی: بنزما بیش از یک مهاجم است

پس از پیروزی شب گذشته رئال مادرید در نخستین بازی فصل، کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، از کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال که در بازی شب گذشته دو گل به ثمر رساند، تمجید کرد.

آنچلوتی: بنزما بیش از یک مهاجم است

به گزارش "ورزش سه"، دومین دوره حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید با پیروزی 4-1 مقابل آلاوس آغاز شد و این مربی از نیمه دوم و بازی کریم بنزما بسیار راضی بود.

 

اگر چه آنچلوتی احساس می کرد نیمه اول بسیار کند بود، اما سرمربی ایتالیایی از سرعت گرفتن بازی پس از وقت استراحت بین دو نیمه راضی بود و از کریم بنزما که موفق شد در این بازی دبل کند ستایش کرد.

 

1634396

 

آنچلوتی گفت: "نیمه اول چه با توپ و چه بدون توپ بسیار کند بود. ما می توانستیم بهتر باشیم. نیمه دوم بهتر و با شدت و کیفیت بیشتری بود.

گل اول بنزما بازی را باز کرد و ما فضای بیشتری برای استفاده از کیفیت خود پیدا کردیم.

اینکه بنزما را فقط مهاجم بدانیم  بی انصافی در حق اوست. او یک بازیکن کامل است. او همچنین شخصیت بزرگی نیز دارد.

در مقایسه با بازیکنی که شش سال پیش می شناختم، او بسیار کاملتر شده و شخصیت بسیار بیشتری پیدا کرده است. "

 

1634397

 

از آنچلوتی در مورد ادن هازارد و گرت بیل نیز سوال شد. هر دوی این بازیکنان از ابتدا در کنار کریم بنزما در بازی حضور داشتند.

 

1634401

 

آنچلوتی گفت: :هازارد یک بازی کامل انجام داد. برای او و بیل پیدا کردن فاصله بین خطوط در نیمه اول دشوار بود زیرا آلاوس در عقب بسته بازی می کرد. ما برای بازی در میانه زمین به مشکل برخوردیم.

فکر می کنم همه بازیکنان خوب کار می کنند. بیل حتی بهتر هم خواهد شد زیرا هنوز در شرایط مطلوب نیست، مانند همه بازیکنان. همه آنها می توانند پیشرفت کنند و بهتر شوند."

 

 

دیدگاه‌ها