کد خبر : 1774116 | 24 مرداد 1400 ساعت 10:21 | 211.2K بازدید | 15 دیدگاه

حبیب نورماگومدف؛ از قفس هشت ضلعی به زمین فوتبال

مخوف‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا (عکس)

حبیب نورماگومدف، قهرمان سابق UFC که 10 ماه پیش بازنشسته شد، با تغییر حرفه خود با یک تیم دسته سومی فوتبال روسیه قرارداد امضا کرد.

مخوف‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حبیب نورماگومدوف 10 ماه پیش در UFC جاستین گاتجه را 29-0 درهم کوبید، اما اکنون پس از امضای قرارداد با یک باشگاه دسته سه روسیه، راهی زمین فوتبال شده است.

 

1634420

 

قهرمان سبک وزن سابق پس از آخرین پیروزی مهلک خود برابر حریف آمریکایی که اندکی پس از مرگ پدرش روی داد، بازنشسته شد. تصمیم این مبارز داغستانی برای کناره گیری در سن 32 سالگی به قولی که به مادرش داده بود، باز می گردد.

از آن زمان او به تمرینات خود ادامه داد و فوتبال را آغاز کرد. او پیشتر از تحسین خود نسبت به کریستیانو رونالدو صحبت کرده بود و فیلم هایی از جلسات تمرینی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

قهرمان  MMA در حال حاضر فوتبال را به صورت حرفه ای هدف قرار داده و با باشگاه لیجن دینامو که در دسته سوم فوتبال روسیه بازی می کند، قرارداد حرفه ای امضا کرده است.

 

1634418


این باشگاه که فصل گذشته در لیگ چهارم شد، با انتشار یک عکس از حبیب که در حال دست دادن با یکی از مقامات لیجن دینامو استف امضای این قرارداد را اعلام کرد.

در بیانیه باشگاه آمده است: "نبرد بزرگی در انتظار لیجن ما است که برای آن به جنگجویان بزرگ نیاز داریم. ما برای میزبانی از تیم RPL به همراه حبیب نورماگومدوف آماده می شویم."

 

1634419

 

رییس لیجن دینامو در این باره گفت: "من حبیب را از هم اکنون به عنوان یک مهاجم تیزبین می بینم. حبیب با درک خود از فوتبال و پیشرفتش ما را به شکل دلپذیری شگفت زده کرده است."

 

نورماگومدوف از قفس هشت ضلعی در اوج و در حالی که رقیب سرسخت خود کانر مک گرگور را در هم کوبید تا از چهار عنوان قهرمانی خود دفاع کند، خداحافظی کرد.

 

1634417

 

حالا او تعهد و طرز فکر برنده خود را به زمین چمن معطوف کرده است و دیدن پیشرفت گسترده او غافلگیرکننده نخواهد بود.

ماه ژانویه حبیب در توییتی نوشت: "در حال آماده شدن برای اولین بازی فوتبالم. من یک بازیکن آزادم و آماده پذیرش پیشنهادات هستم."


در یک پرسش و پاسخ در فیس بوک مبارز سابق گفت: "بسیاری از باشگاه های فوتبال به من پیشنهاد می دهند. اما من باید کمی فرم فوتبالی پیدا کنم. زیرا فرم فوتبالی کمی متفاوت از MMA است.

فوتبال برای من مثل بیس بال است. من وقتی بزرگ می شدم همیشه فوتبال تماشا می کردم. مثلا یادم می آید بازی های رونالدوی قدیمی را تماشا می کردم، رونالدوی برزیلی قبل از کریستیانو."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها