کد خبر : 1774153 | 24 مرداد 1400 ساعت 13:16 | 55.6K بازدید | 13 دیدگاه

مدیر اجرایی استقلال توضیح می‌دهد؛

نگرانی؛ چرا مجیدی به دیدار مددی رفت؟

فرزاد مجیدی توضیحاتی در مورد جلسه صبح امروز خود با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه کرده است.

نگرانی؛ چرا مجیدی به دیدار مددی رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که فرزاد مجیدی مدیر اجرایی باشگاه استقلال به همراه صالح مصطفوی در محل باشگاه استقلال حاضر شدند و ملاقاتی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه داشتند. پس از این مصاحبه صالح مصطفوی توضیحات مختصری در رابطه با دلیل حضور در ساختمان باشگاه داد و حالا فرزاد مجیدی در گفتگویی با "ورزش سه" توضیحات بیشتری در اینباره ارائه کرده است، که در ادامه می‌خوانید.


صحبت‌های مدیر اجرایی باشگاه استقلال با فینال جام حذفی آغاز شد و ضمن عذرخواهی از هواداران تیم بیان کرد:« اول اینکه باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم، اما این را بدانند که کادر فنی و بازیکنان تیم تمام تلاششان را برای قهرمانی انجام دادند ولی نشد. به مجموعه فولاد هم تبریک می‌گویم.»


بخش بعدی صحبت‌های فرزاد مجیدی در رابطه با فصل نقل و انتقالات بود و در این مورد توضیح داد:« تمام تیم ها در حال یارگیری هستند. چند روزی هست که می‌خواستیم ببینیم باشگاه در حال انجام چه اقداماتی است. نگرانی هواداران برای ما بسیار پراهمیت است و این نگرانی هر روز بیشتر می شود. البته که جای نگرانی هم وجود دارد و این نگرانی به حق است.»


مدیر اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به عملکرد مدیران باشگاه در فصول گذشته اضافه کرد:« استقلال در هر فصل از این موضوع ضربه خورده است. این روزها مهم ترین کار برای شروع خوب یک تیم انجام می‌شود و حتی عملکردی که در این مقطع خواهیم داشت، از بازی‌های ما هم مهم‌تر است.»


بازیکن سابق استقلال و بهمن در رابطه با محتوای جلسه به توضیح کوتاهی اکتفا کرد و گفت:« بعد از چند روز با دستور سرمربی و به همراه آقای مصطفوی در باشگاه حضور پیدا کردیم و در مورد یک سری از مسائل صحبت شد که البته درون تیمی بود.»  


او در واکنش به این سوال که آیا می‌تواند جزئیات بیشتری از جلسه را بگوید، عنوان کرد:« اجازه بدهید در مورد مسائل ریز ورود نکنیم، چون درون خانوادگی است و همه تیم ها این مشکلات را دارند. همه نگرانی ها به مدیرعامل باشگاه انتقال داده شده است. وظیفه ما بود که این کار را بکنیم. من به عنوان کسی که کنار مجموعه استقلال هستم هر اخباری باشد هواداران را مطلع می کنم. باید کل مجموعه دست به دست هم بدهیم که این نگرانی مرتفع بشود. امیدوارم بتوانیم بازیکنان تیم را حفظ کنیم و نفرات جدید را هم اضافه کنیم تا با شرایط خوبی تمرینات تیم شروع شود. ما چند روز دیگر مهم ترین بازی سال را مقابل الهلال پیش رو داریم. من و سایر اعضای تیم نگران و پیگیر موضوع هستیم. امیدوارم دست به دست بدهیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا استقلال را با بهترین شرایط آماده مسابقات کنیم. همه ما یک تیم هستیم و باید برای مهیا شدن شرایط، باید متحد باشیم.»

دیدگاه‌ها