کد خبر : 1774161 | 24 مرداد 1400 ساعت 14:23 | 95.5K بازدید | 7 دیدگاه

جانشین سرخیو راموس خیلی زود پیدا شد (عکس)

سرخیو راموس دیگر در رئال مادرید نیست ولی ناچو فرناندز به خوبی توانسته جای او را پر کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته گام نخست در لالیگا را محکم برداشت و توانست آلاوس را در زمین این تیم با 4 گل مغلوب کند.

ستاره بازی کریم بنزما بود که موفق به زدن دو گل شد و دو گل دیگر را ناچو و وینیسیوس به ثمر رساندند.

 

 

1634498

 

 

ناچو مدافع 30 ساله رئال که محصول آکادمی باشگاه مادریدی است، نیم فصل دوم فصل گذشته و با مصدومیت سرخیو راموس بود که به ترکیب ثابت رئال اضافه شد و فوق العاده هم کار کرد تا به مدیران رئال در راه مذاکرات تمدید با راموس قوت قلب بدهد. موضع سران باشگاه در مورد راموس تغییر نکرد و کاپیتان راهی پی اس جی شد با این حال خیال باشگاه از بابت جانشینان او یعنی ناچو و ادر میلیتائو راحت بود.

 

 

1634496

 

1634497

 

 

ناچو دیشب روی ارسال لوکا مودریچ توانست با یک بغل پای خوب، گل دوم رئال را بزند تا نشان دهد می توان روی گلزنی او نیز حساب کرد؛ هرچند این اولین بار نبود که ناچو برای رئال گلزنی می کرد.

 

 

1634499

 

 

او در پایان بازی گفت:« هدف‌ ما کسب سه امتیاز بود. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و حالا باید تلاش کنیم تا از ابتدای بازی این گونه باشیم. گل بیشتر متعلق به مودریچ بود تا من. او یک استاد است. به خاطر گلم خوشحالم. همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم.»

 

 

1634500

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال نیز در مورد ناچو گفت:« ناچو مدافعی بااستعداد است و در همه دقایق با تمرکز بالا عمل می کند. همه مدافعان اینچنین نیستند. از نظر من دو نوع مدافع داریم؛ یک دسته خوشبین و یک دسته بدبین که همیشه تصور می کنند قرار است اتفاق بدی رخ بدهد. ناچو جزو این دسته دوم است و 90 دقیقه با احتیاط و متمرکز کار می کند.»

 

دیدگاه‌ها