کد خبر : 1774162 | 24 مرداد 1400 ساعت 14:51 | 32.6K بازدید | 5 دیدگاه

هازارد: تمام شد؛ دیگر به مچ پایم فکر نمی‌کنم

ادن هازارد پس از مدت ها توانست برای رئال یک بازی خوب انجام دهد و امیدها به خودش را زنده کرد.

هازارد: تمام شد؛ دیگر به مچ پایم فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته از هفته نخست لالیگا و در زمین دپورتیوو آلاوس به میدان رفت و 1-4 پیروز شد تا قدم اول را محکم برداشته باشد.

در بازی دیشب ادن هازارد، کریم بنزما و گرت بیل مثلث هجومی رئال بودند و خوب و مثبت نیز کار کردند. ادن هازارد به خصوص پس از مدت ها توانست امیدواری ها نسبت به خود را بالا ببرد و یکی از بهترین های رئال تا زمان حضورش در میدان بود و پاس گل اول را نیز به زیبایی به کریم بنزما داد.

 

 

1634504

 

 

هازارد در دو سال گذشته همواره درگیر مصدومیت ها بوده و این مساله به او اجازه درخشش نداده است ولی شاید امسال همان سال مدنظر ادن هازارد باشد.

 

ستاره بلژیکی در پایان بازی گفت:« حس خوبی هم از بازی خودم و هم از پیروزی تیم دارم. امیدوارم بتوانم در بازی های بعدی، خودم نیز گلزنی کنم و در واقع اینجا هستم تا گل بزنم و به رئال از هر نظر کمک کنم. معتقدم ما مهاجمان می توانیم باهم کارهای مثبت زیادی برای رئال انجام دهیم. مهمتر از هر چیزی اتحاد و انسجام است و البته پیروزی تیم. مهاجمان بزرگی در رئال هستند و می توانیم در خیلی از بازی ها پرگل برنده شویم.»

 

 

1634502

 

 

هازارد چندی پیش گفته بود که نمی داند مچ پایش به فرم سابق برخواهد گشت یا خیر. او در پایان بازی دیشب در این مورد گفت:« دیگر به مچ پایم فکر نمی کنم و این مساله تمام شده است. همه توانم را برای رئال می گذارم و نگاهم رو به جلو است.»

 

 

دیدگاه‌ها