کد خبر : 1774184 | 24 مرداد 1400 ساعت 16:23 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از شروع قاطعانه فصل جدید؛

هشدار فن‌دایک به مدعیان قهرمانی لیگ برتر

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، که پس از یک مصدومیت طولانی روز گذشته در نخستین بازی فصل جدید قرمزها در لیگ برتر به میدان بازگشت به دیگر مدعیان قهرمانی هشدار داده است.

هشدار فن‌دایک به مدعیان قهرمانی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک پس از اولین پیروزی فصل جدید قرمزها و برد 3-0 مقابل نورویچ در روز شنبه، به رقبای لیورپول هشدار داد که او تشنه موفقیت های بیشتر است.

 

مدافع درخشان هلندی پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست در ماه اکتبر سال 2020، بیشتر فصل گذشته و یورو 2020 را از دست داد.

غیبت او باعث شد تا یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، فصل دشواری را پشت سر بگذارد، اما آنها به سختی توانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. لیورپول روز گذشته با دیوگو ژوتا، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح به یک پیروزی راحت دست یافتند.

 

1634546

 

فن دایک درباره اولین بازی رسمی خود پس از ماه ها دوری از میادین، گفت: "عصبی نبودم، هیجان زده بودم، می خواستم که آنجا در زمین باشم. من می خواستم بازی را پیش ببرم.

بسیار خوشحالم که از ابتدا در بازی حضور داشتم، که سه امتیاز را گرفتیم، 3-0 خارج از خانه بردیم، کلین شیت کردیم. بدیهی است که شما نمی توانید چیز بیشتری بخواهید.

 

هنوز چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد اما ما در ابتدای فصل هستیم. من هنوز در روی فرم آمدن هستم، بنابراین اینها تنها لحظاتی هستندکه شما واقعاً می توانید پیشرفت کنید. "

 

ون دایک افزود: "امسال به دلایل زیادی هیجان انگیز خواهد بود، چه از نظر شخصی و چه از نظر تیمی. اگر به پیشرفت تیم های اطراف ما توجه کنید، تیم هایی که می خواهند برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کنند؛ بدیهی است که ما نیز می خواهیم آنجا باشیم.

این قرار است یک لیگ برتر پر از کیفیت بالا باشد که همه ما باید از آن لذت ببریم. ما یک تیم فوق العاده داریم. فقط باید به دنبال پیروزی برویم و بازی به بازی پیش برویم.

 

1634547

 

دیدن بازگشت هواداران یک تقویت بزرگ است، همچنین انجام بازی ها، لیگ برتر، بهترین لیگ جهان. شما می خواهید آنجا باشید، می خواهید عملکرد خوبی داشته باشید، می خواهید رقابت کنید، می خواهید برنده شوید.
 

برای اینکه بتوانیم این کار را دوباره در کنار هواداران به عنوان یک تیم انجام دهیم، امیدوارم که همه ما در اوج آمادگی خود بمانیم، این چیزی است که باید از آن هیجان زده باشیم. ما برای رسیدن به این هدف به خوبی تلاش می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم. "

 

دیدگاه‌ها