کد خبر : 1774191 | 24 مرداد 1400 ساعت 17:27 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش مدیران باشگاه بایرن به فوت اسطوره؛

هیچ کس به اندازه گرد مولر برای بایرن زحمت نکشید

مدیران باشگاه بایرن مونیخ بابت درگذشت گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان ابراز ناراحتی کرده اند.

هیچ کس به اندازه گرد مولر برای بایرن زحمت نکشید

به گزارش "ورزش سه"، گرد مولر، ستاره بزرگ و پرافتخار فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ امروز و بعد از سپری کردن سال ها بیماری در سن 75 سالگی فوت کرد. گرد مولر که در دهه 60 و 70 نقش بزرگی در موفقیت های پیاپی تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ ایفا کرده بد، سال ها با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می کرد. حالا اولیور کن و هربرت هاینر، مدیر و رئیس باشگاه بایرن مونیخ به خانواده این ستاره بزرگ تسلیت گفته اند.

 

اولیور کان گفت: "این خبر عمیقا ما را تحت تاثیر قرار داد. گرد  مولریکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ باشگاه بایرن بوده، دستاوردهای او تا به امروز نظیر نداشته و نام برای همیشه بخشی از تاریخ بزرگ باشگاه بایرن مونیخ و تمام فوتبال آلمان خواهد بود.

 

1634544

 

چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک شخص، هیچ کس دیگری مانند گرد مولر برای بایرن مونیخ زحمت نکشیده و در مسیر تبدیل این تیم به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان تلاش نکرد. گرد مولر برای همیشه در قلب ما باقی خواهد بود."

 

هربرت هاینر، رئیس باشگاه نیز گفت: "امروز یک روز غم انگیز و تلخ برای باشگاه بایرن مونیخ و همه هواداران این تیم است. گرد مولر بزرگترین مهاجم تمامی ادوار، یک انسان بزرگ و شخصیتی مهم در فوتبال جهان محسوب می شود. ما با غم و اندوه فراوان در کنار اوشی، همسر گرد مولر و خانواده اش خواهیم بود. بدون گرد مولر، بایرن مونیخ امروز این باشگاهی نبود که همه ما عاشقش داریم. نام و یاد او برای همیشه زنده خواهد ماند."

دیدگاه‌ها