کد خبر : 1774213 | 24 مرداد 1400 ساعت 19:52 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

آنچلوتی و گذر از رکورد درخشان مورینیو

کارلو آنچلوتی حالا از رکورد ژوزه مورینیو در مورد کسب بیشترین درصد پیروزی در لالیگا عبور کرد.

آنچلوتی و گذر از رکورد درخشان مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، این کارلو آنچلوتی بود که علیرغم مطرح شدن نام های فراوان هدایت این تیم را به عهده گرفت. آنچلوتی که در اولین دوران حضورش در این باشگاه به موفقیت های بزرگی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فینال دراماتیک لیسبون رسید، حالا به دنبال کسب عنوان قهرمانی لالیگا است. کارلتو در دوره دو ساله اول نشستن روی نیمکت رئال مادرید در لالیگا نتوانست عنوان نخست را کسب کند و این بار می خواهد این جام را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

 

1634491

 

دیشب لوس بلانکوس در اولین دیدار خود در فصل جدید لالیگا عملکردی درخشان داشته و موفق شد با چهار گل آلاوس را مغلوب بکند. اما کارلو آنچلوتی با کسب این پیروزی در همین هفته نخست موفق به گذر از سد رکورد ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید شد.

 

مورینیو در دوران هدایت رئال مادرید در لالیگا رکورد 76 درصد کسب پیروزی را ثبت کرده بود و آنچلوتی حالا از این رکورد عبور کرد. همچنین با احتساب بازی دیشب، رئال مادرید در هیچ یک از 18 بازی ابتدایی خود در شروع فصل در سال های گذشته مغلوب نشده که این بهترین رکورد تاریخ در بین تیم های لالیگا است. این شروع نشان می دهد رئال مادرید می تواند در فصل جاری یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا لقب گرفته و از سد تیم های پرستاره ای چون اتلتیکومادرید و بارسلونا عبور کند.

دیدگاه‌ها