کد خبر : 1774220 | 24 مرداد 1400 ساعت 20:01 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی بزرگ در تمرین تراکتور (عکس)

جای خالی دروازه بان های تیم تراکتور در عکس های تمرین امروز کاملا به چشم آمد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی عصر امروز تمرینات خود را شروع کرد که پس از پایان لیگ بیستم هنوز نتوانسته از نظر مالی شرایط خود را برای ورود به بازار نقل و انتقالات سر و سامان ببخشد؛ این تیم با پنجره بسته مواجه است و به شدت به حفظ بازیکنان فعلی اش نیاز دارد. در این میان اخبار مربوط به جدایی دو دروازه بان تراکتور، هواداران این تیم را حسابی نگران کرده است.

 

 

1634579

 

از چند روز پیش از تمرین امروز، گمانه زنی ها در مورد حضور چند چهره در اولین جلسه تمرینی تیم فراز کمالوند وجود داشت؛ در این میان، نام هر دو دروازه بان تراکتور هم به چشم می خورد؛ محمدرضا اخباری با چند پیشنهاد خوب مواجه است و حبیب فرعباسی هم گفته می شود قرارداد خود را فسخ کرده است.

 

باشگاه تراکتور که این روزها مدیرانش تمایلی به پاسخگویی به رسانه ها ندارند، موضعی در خصوص این موارد از خود نشان نداد و همه منتظر تمرین امروز بودند که پشت درهای بسته برگزار شد. انتشار 10 تصویر از تمرین امروز که در بین آنها نشانی از فرعباسی و اخباری نیست، به شایعات در خصوص این دو دروازه بان دامن زده است. البته شاید هر دو یا یکی از این دو بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند اما اینکه هیچ عکسی از آنها منتشر نشده جالب است؛ چرا که در طول فصل اخیر معمولا رسانه باشگاه تراکتور در هر مجموعه عکس تمرین 10 تایی، یک عکس را به دروازه ها اختصاص می داد.

 

1634578

دیدگاه‌ها