کد خبر : 1774263 | 24 مرداد 1400 ساعت 23:23 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب هری کین گرانقیمت؛

سون، مرد اول خط حمله تاتنهام (عکس)

مهاجم کره ای تیم تاتنهام در اولین بازی این فصل تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تاتنهام و منچسترسیتی برگزار کننده حساس ترین بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلیس بودند؛ دیداری که هری کین، به دلیل نا آمادگی در آن حضور نداشت.

 

 

1634639

 

 

جدایی هری کین، خبری بود که در نقل و انتقالات تابستانی خیلی روی آن مانور داده شد اما درخواست مالی سنگین باشگاه تاتنهام، حضور کاپیتان تیم ملی انگلیس در منچسترسیتی را منتفی کرد.

 

سون در این بازی حساس و در غیاب کین، توانست تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه منچسترسیتی کند. بعد از این که نیمه اول بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، حرکت در عرض سون هیونگ مین و ضربه دقیق و زیبای او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه ادرسون رفت تا نتیجه در پنجاه و پنجمین دقیقه 1-0 شود.

 

1634640

 

تاتنهام با همین یک گل موفق شد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را در گام نخست شکست دهد؛ این هفتمین گل سون به سیتی طی سال های اخیر بود که باعث شد در پایان بازی به شدت مورد تشویق هواداران تیمش قرار بگیرد.

 

گفتنی است که سون یکی از ستاره هایی است که تیم ملی کره جنوبی امید زیادی به درخشش او برای صعود به جام جهانی 2022 قطر دارد؛ تیمی که در مرحله مقدماتی یکی از حریفان ایران به شمار می رود و بیستم مهر ماه بازی رفت خود را مقابل ملی پوشان کشورمان برگزار خواهد کرد.

 

 

1634642

 

سون در پایان بازی به زبان انگلیسی با هواداران تاتنهام صحبت کرد؛ او پیروزی امشب را شگفت انگیز دانسته و برای تکرار این موفقیت ها در هفته های آینده اعلام آمادگی کرد.

 

دیدگاه‌ها