کد خبر : 1774274 | 25 مرداد 1400 ساعت 00:45 | 57.6K بازدید | 16 دیدگاه

سوتفاهم شده

دفاع پیکه از آلبا مقابل سوت‌های اعتراضی هواداران

جرارد پیکه معتقد است خودش و دیگر کاپیتان های بارسا مشکلی بابت کسر دستمزدشان نداشته اند و سوت ها علیه جوردی آلبا منصفانه نیست.

دفاع پیکه از آلبا مقابل سوت‌های اعتراضی هواداران

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا گام نخست در لالیگا را مححکم و با برتری 4-2 برابر سوسیداد برداشت. جرارد پیکه گل اول را زد و سپس مارتین براثیوت توانست دو گل دیگر بزند. در دقایق پایانی نیز سرجی روبرتو در حالی گل چهارم را زد که بارسا دو گل هم دریافت کرده بود.

 

 

1634652

 

 

جرارد پیکه کاپیتان بارسا در پایان بازی گفت:« در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم و کار سخت شد ولی بازی بسیار خوبی انجام دادیم و 80 دقیقه همه چیز تحت کنترل ما بود. تمرکزمان کمی از دست رفت ولی خوشبختانه چهارمی را هم زدیم. بازیکنان جدید با انگیزه کار کردند و خیلی زود با تیم وفق پیدا کرده اند.»

 

گلزنی در بازی نخست:« این گل برای من معنای زیادی داشت. من محصول لاماسیا هستم و هر چه دارم از بارسلوناست. تقریبا همه زندگی ام در بارسا بوده و دوست داشتم امشب گلزنی کنم.»

 

 

1634668

 

 

کاهش دستمزدها:« گفتم که بارسلونا همه زندگی من است و برایش هر کاری می کنم. با کاپیتان های دیگر هم صحبت کرده ام و همگی دستمزدشان را کاهش خواهند داد. ما همه در یک قایق هستیم و در خدمت باشگاهیم.»

 

سوت ها علیه آلبا:« فکر می کنم سوتفاهم شده و به این خاطر است که ما خیلی کم مصاحبه می کنیم. آلبا هم مثل من، بوسکتس و سرجی روبرتو دستمزدش را کاهش داده است. باشگاه برای ثبت خریدهای جدید عجله داشت و باید سریع تر دستمزدها را کاهش می دادیم. می دانم که آلبا، بوسکتس و سرجی مشکلی از این بابت نداشتند. دیگر بازیکنان نیز همینطور و در این زمینه همه قصد کمک به باشگاه را دارند.»

 

جدایی مسی:« لئو بهترین و مهمترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی هر چیزی پایانی دارد. بدون مسی قطعا ما دیگر نمی توانیم به استعداد و خلاقیت های بی نظیرش تکیه کنیم ولی معتقدم امسال بارسلونای جذابی خواهید دید و هوادران از فوتبال مان لذت می برند.»

دیدگاه‌ها