کد خبر : 1774285 | 25 مرداد 1400 ساعت 09:13 | 41.7K بازدید | 3 دیدگاه

خطاب به کاپیتان غایب؛

شعار هواداران تاتنهام: تماشا می‎کنی هری کین؟

تاتنهام روز گذشته بدون کاپیتان در پی جدایی خود توانست منچستر سیتی، تیمی که هری کین قصد رفتن به آنجا را دارد، را شکست دهد. هواداران این تیم از روی سکوها پیامی برای کین داشتند.

شعار هواداران تاتنهام: تماشا می‎کنی هری کین؟

به گزارش "ورزش سه"، هواداران باشگاه تاتنهام امیدوارند بتوانند هری کین را متقاعد کنند که انتقال به تیم قهرمان لیگ برتر را نپذیرد و در شمال لندن بماند.

تاتنهامی ها امیدوارند پیروزی آنها مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه، هری کین را متقاعد کند که قهرمانان لیگ برتر آنطور که به نظر می رسد قدرتمند نیستند.

 

1634690

ستاره اسپرز در پیروزی 1-0 تیمش در اولین بازی خود در این فصل مقابل شاگردان پپ گواردیولا در ترکیب حضور نداشت.

غیبت مهاجم درخشان تاتنهام گمانه زنی ها درباره آینده او را تشدید می کند چرا که مدتهاست گفته می شود این بازیکن 28 ساله مشتاق است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی شمال لندن را به مقصد سیتی ترک کند.

 

اما هواداران اسپرز امیدوار بودند که کاپیتان خود و تیم ملی انگلیس را متقاعد کنند که این باشگاه می تواند امسال با مدعیان قهرمانی رقابت کند.

 

هواداران این تیم که در خانه میزبان سیتی بود در حین پیروزی برابر مدافعان عنوان قهرمانی لیگ برتر، نام کین را فریاد می زدند و می خواندند: "تماشا می کنی هری کین؟"

 

1634689

 

پس از این پیروزی نونو اسپریتو، سرمربی تاتنهام، درباره هری کین گفت: "صادقانه بگویم هری کین یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و ما خوش شانس هستیم که او را داریم. او باید هر چه سریع تر آماده شود و به تیم کمک کند. هری و کریستین رومرو و برایان دیرتر به ما ملحق شدند. با این حال ما فکر کردیم که برای رومرو و برایان مهم است که امروز حضور داشته باشند و فضای حضور در استادیوم و روند کارها را متوجه شوند."

 

با این حال سون هیونگ مین، زننده تک گل پیروزی بخش تاتنهام، خوشحال بود که فصل جدید را با وجود غیبت ستاره تیم، با قدرت آغاز می کنند.

 

1634691

 

سون گفت: "ما همه حرفه ای هستیم. ما می خواستیم بدون توجه به اینکه چه کسی بازی می کند و چه کسی نه، روی این بازی تمرکز کنیم.

بدیهی است که هری برای ما خیلی خیلی مهم است. اما باید ببینیم چه پیش می آید. فصل گذشته ما مقابل اورتون خوب شروع نکردیم، این فصل اما خوب شروع کردیم. من فقط می خواهم از اینجا بعد از این موفقیت لذت ببرم."

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها