کد خبر : 1774296 | 25 مرداد 1400 ساعت 10:48 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان بارسا از خود رفع اتهام کرد؛

دفاعیه آلبا: رییس حقیقت را خواهد گفت

یوردی آلبا، کاپیتان بارسلونا، یکی از بازیکنانی بود که به گمان اینکه حاضر به کاهش دستمزدش نشده، از سوی هواداران بارسا هو شد، هر چند او پس از پیروزی برابر رئال سوسیداد این اتهام را رد کرده است.

دفاعیه آلبا: رییس حقیقت را خواهد گفت

به گزارش "ورزش سه"، یوردی آلبا پس از بازی با رئال سوسیداد در مصاحبه با رسانه ها کاهش دستمزد کاپیتان‌های بارسا که جرارد پیکه، یکی دیگر از کاپیتان های این تیم پیشتر درباره آن صحبت کرده بود، را تایید کرد و از خود برابر انتقاداتی که تابستان امسال متوجه او شده، دفاع کرد.

 

آلبا در بازی برابر یوونتوس در جام خوان گامپر با اعتراض هواداران رو به رو و هو شده بود. او یکی از بازیکنان بارسا بود که از سوی برخی هواداران به خاطر جدایی مسی در پی نپذیرفتن کاهش دستمزد بازیکنان بلوگرانا، مقصر شناخته شده بود.

 

1634732

 

آلبا در مصاحبه خود روشن کرد که در هیچ زمانی مخالف کاهش دستمزد نبوده و همواره با باشگاه همکاری کرده است.

آلبا درباره بازگشت هواداران به سکوها گفت: "من خیلی خوشحالم که هواداران را کنار خود داریم. پس از یک سال بسیار سخت، از حمایت و پشتیبانی که به ما داده اند بسیار خوشحالیم. هنوز خیلی ها باید بیایند، اما حضور هواداران ارزش زیادی دارد. بازی خوبی بود، با نگرش و برخورد خوب و سال را خوب را آغاز کرده ایم."

 

درباره کاهش حقوق کاپیتان ها: "من فکر می کنم خبرهای مربوط به من مدت ها قبل و از زمان مسابقات قهرمانی اروپا منتشر شده بود، اما هیچ کس از باشگاه تا دو یا سه هفته قبل از من چیزی درخواست نکرده بود. من همیشه خواسته ام که به باشگاه کمک کنم و معتقدم که هیچ کس نباید به من شک کند. هیچ کس نباید به اینکه من عاشق بارسا هستم شک کند. من 10 سال به اضافه 8 سال دیگر اینجا بوده ام. اینجا خانه من، باشگاه تمام عمر من است و من همیشه به بارسا کمک خواهم کرد. مردم می توانند هر جور که می خواهند درباره من فکر کنند. کنترل آن دست من نیست. از اینکه این سوال را از من پرسیدید ممنونم و چیزی برای پنهان کردن ندارم. بد نیست اگر از رییس باشگاه هم بپرسید. موضع من همیشه یکسان بوده است. به دلیل زمانبندی، نوبت پیکه بود، اما نباید هیچ شک و شبهه ای درباره من وجود داشته باشد. "

 

1634731

 

باشگاه از شما چه می خواهد؟: "هر چه که باشد. من عاشق باشگاه هستم و اهل اینجا هستم. این کاری است که من باید انجام دهم. "

 

آنها قبلاً از او درخواست نکرده بودند: "وکلای من با باشگاه صحبت کرده اند. جرارد پیکه قبلاً به دلیل زمان بندی درخواست آنها را پذیرفته بود، اما خواسته همه کاپیتان ها همیشه همان چیزی است که باید باشد. این دروغ ها من را آزار می دهد من را خسته می کند. من همه چیز را تحمل می کنم. برای خانواده ام بیشتر ناراحتم، به خاطر چیزهایی که مجبورند بشنوند. من چاره ای ندارم جز اینکه بازی کنم و حضور داشته باشم. از قبل از مسابقات قهرمانی اروپا دارم این دروغ ها را می شنوم. "

 

مسی کاهش حقوق را پذیرفته بود، آنها قبول نکردند: "من چیزهای زیادی شنیده ام. لئو ، جدا از اینکه بهترین بازیکن تاریخ است، کسی بود که مرا بهتر از همه درک می کرد. تصور کنید که چه کارهایی برای ماندن او انجام می دادم. این درست نیست. من همه این حرف ها را رد می کنم. اگر 10 خبر از آلبا در روزنامه ها وجود داشته باشد و هر 10 بد باشن ، طبیعی است که درباره او بد فکر کنیم. مسئله جدایی لئو ربطی به کاپیتان ها نداشت. مربطو به باشگاه و او بود. این اوضاع ربطی به من نداشتمن در سنی هستم که دیگر هیچ چیز من را شگفت زده نمی کند. اما تحمل شک و تردیدهایی را که درباره من ایجاد شده است را ندارم. "

 

1634729

 

از لاپورتا بپرسید: "من فقط حقیقت را می گویم. چیزهای زیادی از طرف من گفته شده است. هیچ کس قبل از رقابت های قهرمانی اروپا با من تماس نگرفت. این نادرست است. اگر باشگاه با من صحبت می کرد، من همکاری می کردم. اینجا خانه من است. من در تمام زندگی خود در بارسلونا خواهم بود. شک کردن به تعهد من، بسیار من را آزار می دهد. از آنجا که رییس باشگاه هنوز در مورد این موضوع به طور خاص صحبت نکرده است، من فکر می کنم که او البته صحبت خواهد کرد و حقیقت را خواهد گفت. "

 

از باشگاه عصبانی هستید؟ "من نمی گویم که باشگاه چیزهایی را فاش می کند و لو می دهد. فقط از رییس سوال کنید. تعهد ما به باشگاه بسیار زیاد است. من تا آنجا که ممکن است به بارسا کمک می کنم. نه تنها در این فصل، بلکه در سالهای قبل هم. تعهد ما حد و مرزی ندارد. اینکه به آن شک کرده اند من را ناراحت می کند. قبل از اینکه با من صحبت کنند، حتی قبل از اینکه من چیزی بدانم، شروع به صحبت درباره این موضوع کردند. "

 

دیدگاه‌ها