کد خبر : 1774317 | 25 مرداد 1400 ساعت 12:29 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

شوک در هفته دوم لوشامپیونه

تکرار حادثه اریکسن برای وینگر جوان بوردو

ساموئل کالو وینگر جوان و 23 ساله بوردو در جریان دیدار شب گذشته تیمش برابر المپیک مارسی ناگهان روی زمین افتاد و باعث نگرانی های زیادی شد.

تکرار حادثه اریکسن برای وینگر جوان بوردو

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ فرانسه، شب گذشته به پایان رسید ولی بازی های این هفته تحت تأثیر دیدار بوردو و المپیک مارسی قرار گرفت چرا که در همان دقایق ابتدایی، وینگر جوان بوردو ناگهان روی زمین افتاد و باعث نگرانی های زیادی از جمله تکرار حادثه رخ داده برای کریستین اریکسن شد.


بازی دو تیم در استادیوم ولودروم و به میزبانی مارسی آغاز شده بود که در همان دقیقه 5 بازی، تیم میزبان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. در حالیکه بازیکنان بوردو در حال تشکیل دیواره دفاعی بودند، ناگهان ساموئل کالو وینگر جوان و 23 ساله بوردو تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد.


اتفاقی که رخ داد، فورا ذهن ها را به سمت رقابت های دو ماه پیش یورو 2020 برد. جایی که کریستین اریکسن هافبک تأثیرگذار تیم ملی دانمارک ناگهان روی زمین افتاد و مشخص شد که او دچار حمله قلبی شده است. او با تلاش کادرپزشکی از خط مرگ رهایی یافت و روی زمین افتاد کالو در بازی دیشب نیز نگرانی ها را برای تکرار یک اتفاق تلخ فوتبالی دیگر افزایش داد.

 

1634781

 

1634783


بازیکنان دو تیم با مشاهده صحنه روی زمین افتاد ساموئل کالو، فورا اتفاق رخ داده را به کنار زمین اطلاع دادند و خواستار حضور تیم پزشکی برای رسیدگی به وضعیت کالو شدند. پس از حضور کادرپزشکی بالای سر این بازیکن، بازیکنان دو تیم نیز همچون زمانی که آن اتفاق برای اریکسن رخ داد، دور وینگر بوردو حلقه زدند تا کادرپزشکی به دور از چشم هواداران حاضر در استادیوم و دوربین های تلویزیونی، به درمان وینگر جوان و نیجریه ای بپردازند.

 

1634782


در نهایت و پس از گذشت 10 دقیقه، خوشبختانه ساموئل کالو توانست به وضعیت عادی برگردد. او با کمک هم تیمی هایش از زمین بازی بیرون رفت در حالی که یک کیسه یخ را روی سر خود نگه داشته بود، تعویض شد و جایش را به رمی اودین داد.

 

1634780


به گفته پزشکان بوردو، این یک ناراحتی ساده است اما مطمئناً کالو امروز تحت آزمایش های بیشتر قرار می گیرد. در ژوئن 2019، کالو پس از کم آبی بدن هنگام تمرین با تیم ملی نیجریه در گرمای مصر و در طول برگزاری رقابت های جام ملت های آفریقا در بیمارستان بستری شد. شب گذشته نیز بازی بوردو و مارسی در گرمای 30 درجه برگزار شد و این مسئله در وضعیت رخ داده بی تأثیر نبوده است.


ولادیمیر پتکوویچ سرمربی بوردو در این باره گفت: من به اتفاقاتی که در طول یورو برای اریکسن رخ داد فکر می کردم. با تیم پزشکی صحبت کردیم و ما تصمیم گرفتیم کالو را تعویض کنیم تا ریسک نکنیم. در این موارد، سلامتی مهمتر از نتیجه بازی است.


بازی شب گذشته دو تیم نیز در پایان با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. ابتدا مارسی میزبان با 2 گل از حریف پیش افتاد اما در نهایت بوردو با گلی که رمی اودین همان بازیکنی که جایگزین ساموئل کالو شد، از شکست فرار کرد و با یک تساوی به خانه برگشت. گل نخست بوردو را نیز تیموتی پیم بله در دقیقه 51 به ثمر رساند که بین دو نیمه وارد زمین مسابقه شده بود تا هر دو تعویض بوردو در این بازی گلزنی کرده باشند.

دیدگاه‌ها