کد خبر : 1774338 | 25 مرداد 1400 ساعت 17:02 | 33.3K بازدید | 3 دیدگاه

پس از بازی برابر سوسیداد

سرجی روبرتو: از این همه دروغ خسته‌ شده‌ام

سرجی روبرتو می گوید که خودش و دیگر بازیکنان بارسا مشکلی با کاهش دستمزدشان ندارند ولی شایعات دروغ زیادی به آنها نسبت داده می شود.

سرجی روبرتو: از این همه دروغ خسته‌ شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته وقتی کار بارسا برابر سوسیداد در نوکمپ گره خورده بود و این تیم به فاصله ای اندک برتری 3-0 را با 3-2 عوض کرد، سرجی روبرتو روی پاس مارتین برایثویت توانست گل چهارم را بزند و خیال بارسا را از بابت پیروزی راحت کند. ژست او پس از گلزنی جالب بود و به نشان بارسا بوسه زد. مشابه حرکت جرارد پیکه روی گل اول بارسلونا.

 

 

1634818

 

 

سرجی که این روزها در مورد او و دیگر کاپیتان های بارسا در مورد کسر دستمزد، شایعات زیادی شنیده می شود، در پایان بازی گفت:« معتقدم در این شرایط خیلی مهم است که حرف بزنیم تا هواداران متوجه حقیقت شوند. در هفته های اخیر اخبار و شایعات کذب زیادی در مورد من و دیگر بازیکنان تیم منتشر شده ولی هواداران بدانند که من همیشه برای کمک به باشگاه پیشقدم بوده ام. ما محصول آکادمی باشگاه هستیم و عاشق تیم و هواداران. از این همه دروغ خسته و آزرده ایم. همیشه برای بارسا بهترین ها را می خواهیم و معتقدم الان باید متحد تر از همیشه بود.»

 

سرجی ادامه داد:« باید به هواداران ثابت می کردیم که با وجود اتفاقات تلخ اخیر، متحد هستیم و برای همه جام ها خواهیم رفت. این یک برد مهم بود و پیغامی برای همه دوست داران بارسا که به ما اعتماد کنند.»

 

 

1634820

 

دیدگاه‌ها