کد خبر : 1774348 | 25 مرداد 1400 ساعت 14:51 | 56.3K بازدید | 14 دیدگاه

واکنش مریخی جدید بارسا پس از درخشش غیرمنتظره

مارتین برایثویت میان دوست داران بارسا لقب خاصی دارد؛ مریخی. او دیشب ستاره تیمش در هفته نخست لالیگا بود.

واکنش مریخی جدید بارسا پس از درخشش غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ستاره اول بارسا در بازی دیشب برابر سوسیداد کسی نبود جز مارتین برایثویت که دو گل زد و یک پاس گل داد. او کاری کرد که حداقل در هفته نخست، غیبت لیونل مسی به چشم نیاید. غیبتی که البته همیشگی خواهد بود و باید دید بارسلونا در دوران پسامسی چه خواهد کرد. گام اول برابر سوسیداد اما شیرین بود و این تیم 4-2 موفق به پیروزی شد.

 

 

1634837

 

 

برایثویت ستاره دانمارکی بارسا در پایان بازی گفت:« حس فوق العاده خوبی دارم. دو گل زدم و برنده شدیم. خوب هم دفاع کردیم و مهمتر اینکه باعث خوشحالی هواداران شدیم. پس از مدت ها در ورزشگاه هواداران حضور داشتند و می دانم که توقعات از ما بالاست. خیلی خوب بازی کردیم و معتقدم هفته به هفته بهتر هم خواهیم شد. هواداران به ما اعتماد داشته باشند.»

 

 

1634671

 

 

برایثویت ادامه داد:« از دو گلی که زدم و پاس گلم خیلی خوشحالم. نمی توانید حسم را تصور کنید. البته این وظیفه من به عنوان یک مهاجم است و من فقط کارم را انجام دادم. هر روز در تمرینات سخت تلاش می کنم تا اگر فرصتی به من برسد، به خوبی استفاده کنم. تابستان خوبی بود و اعتماد به نفسم برگشته است. حس خوبی دارم و مطمئنم این تیم بهتر و بهتر خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها