کد خبر : 1774383 | 25 مرداد 1400 ساعت 18:22 | 56.4K بازدید | 2 دیدگاه

موضع نهایی بارسلونا در مورد ستاره مغضوب

به نظر می رسد جدایی میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا از این تیم قطعی شده باشد.

موضع نهایی بارسلونا در مورد ستاره مغضوب

به گزارش "ورزش سه"، میرالیم پیانیچ که تابستان گذشته و در طی یک مبادله با آرتور ملو به نیوکمپ نقل مکان کرد، تا ژوئن 2024 با بارسلونا قرارداد دارد. اما عملکرد نامطلوب در اولین فصل حضور در بارسا و البته ابراز علاقه مکس آلگری به بازگشت این بازیکن به یوونتوس باعث شد مدیران بیانکونری برای خرید او وارد عمل شوند. حالا رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از نام حذف میرالیم پیانیچ، هدف تابستانی یوونتوس از لیست بلوگرانا در جریان پیروزی در اولین هفته مقابل رئال سوسیداد، مدعی شد ترجیح می دهد به جوانانی فرصت بازی بدهد که آینده بلوگرانا هستند.

 

1633411

 

رونالد کومان گفت: "ما در حال حاضر 27 بازیکن در لیست بارسلونا داریم. من برای هر مسابقه باید چهار بازیکن را از لیست کنار بگذارم و همه بازیکنان به خوبی از وضعیت خود در باشگاه مطلع هستند. من از آن دسته مربیان هستم که همیشه به بازیکنان جوان فرصت بازی کردن می دهم، زیرا آنها آینده این باشگاه هستند. کلادو 10 روز پیش به یک تیم بلژیکی فروخته شد و در حال حاضر من ترجیح می دهم از یوسف دمیر استفاده کنم. او بخشی از ترکیب تیم محسوب می شود و من ترجیح می دهم بازیکنان دیگری را در اختیار داشته باشم."

 

پرداخت دستمزد میرالیم پیانیچ 31 ساله که در فصل گذشته 30 بازی با لباس بارسلونا انجام داد برای مدیران این باشگاه ممکن نیست و بلوگرانا نیز خود را علاقمند به فروش این هافبک بوسنیایی نشان داده است.

دیدگاه‌ها