کد خبر : 1774387 | 25 مرداد 1400 ساعت 18:46 | 36.1K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا و دفاع از ستاره 100 میلیونی برابر انتقادات

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد جک گریلیش در دیدار مقابل تاتنهام رضایت دارد.

گواردیولا و دفاع از ستاره 100 میلیونی برابر انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ستاره 100 میلیون پوندی و 25 ساله منچسترسیتی دیروز 90 دقیقه کامل در ترکیب این تیم مقابل تاتنهام بازی کرد، اما در نهایت او نیز نتوانست مانع شکست منچسترسیتی در اولین هفته لیگ برتر برای اولین بار در طی 10 سال گذشته شود. علیرغم برخی انتقادات از عملکرد این بازیکن گران قیمت تنها چند هفته بعد از انتقال به سیتی، گواردیولا از نمایش گریلیش بسیار راضی بوده و مدعی شد این بازیکن جوان در ادامه فصل سهم بزرگی در تیم خواهد داشت.

 

1634877

 

پپ گواردیولا گفت: "شخصیت و تاثیرگذاری جک گریلیش در طل دیدار مقابل تاتنهام فوق العاده است. او در سه دقیقه اول سه یا چهار خطا کرد و خیلی سرحال نبود، اما بلافاصله به خود آمده و توانایی هایش را نشان داد. جک گریلیش تداوم فوق العاده ای داشته، در نزدیکی محوطه جریمه تیم حریف بسیار خطرناک ظاهر شدده و وقتی توپ را در اختیار داریم یک گزینه دیگر برای ارسال پاس در ذهن دارد.

 

از نظر من عملکرد جک گریلیش در اولین بازی ثابت در ترکیب منچسسترسیتی درخشان و فوق العاده بود و در صورت ادامه این روند حضور او در ترکیب در ادامه فصل نیز برای ما بسیار مهم خواهد بود. من به جک گریلیش تبریک می گویم، زیرا شخصیتی دارد که سعی می کند تا پایان مسابقه تلاش کند."

دیدگاه‌ها