کد خبر : 1774417 | 25 مرداد 1400 ساعت 22:25 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

نورالدین امرابط به جای قایدی به آ.ا.ک پیوست

ستاره مراکشی تیم فوتبال النصر که گفته می شد مدنظر باشگاه الریان قطر است، با عقد قراردادی راهی آ.ا.ک آتن یونان شد.

نورالدین امرابط به جای قایدی به آ.ا.ک پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن یونان که به دنبال تقویت خط حمله خود جهت حضور پرقدرت در فصل آتی لیگ یونان است، به دنبال این بود که گزینه خود را از فوتبال آسیا انتخاب کند. آنها پس از جذب احسان حاج صفی، درخواست رسمی خود را برای جذب مهدی قایدی وینگر جوان استقلال ارسال کردند که به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی، این درخواست رد شد.

 

1634901


پس از درخواست 3 میلیون دلاری آبی پوشان برای صدور رضایت نامه قایدی و منتفی شدن حضور مهاجم بوشهری استقلال در یونان، آنها موفق شدند در انتقالی رایگان، وینگر مراکشی النصر را جذب کنند. نورالدین امرابط که پس از پایان قراردادش با زردپوشان شهر ریاض بازیکن آزاد بود و حتی گفته می شد قرار است با شجاع خلیل زاده در الریان هم تیمی شود، راهی آ.ا.ک آتن شد تا به فوتبالش در کشور یونان ادامه دهد.

 

1634900


باشگاه آ.ا.ک آتن امروز با اعلام رسمی خبر پیوستن امرابط به این تیم، اعلام کرد که مدت قرارداد این بازیکن مراکشی 2 ساله خواهد بود تا این بازیکن به جای مهدی قایدی راهی سیاه و زردپوشان آتنی شده و به جدیدترین هم تیمی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد تبدیل شود.

 

1634899


نورالدین امرابط که از تیم واتفورد انگلیس راهی النصر شده بود، پس از 3 فصل حضور در این تیم عربستانی، با پایان مهلت قراردادش از این تیم جدا شد. او در این مدت توانست یک قهرمانی لیگ عربستان و دو قهرمانی سوپرجام این کشور را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها