کد خبر : 1774421 | 25 مرداد 1400 ساعت 22:58 | 30.7K بازدید | 2 دیدگاه

کاروالیو:

رونالدو بزرگترین نماد پرتغال در فوتبال جهان است

ریکاردو کاروالیو، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه، مجید ویژه ای از این دو ستاره انجام داده است.

رونالدو بزرگترین نماد پرتغال در فوتبال جهان است

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم ملی پرتغال سال‌های زیادی را در کنار کریستیانو رونالدو بازی کرد. ریکاردو کاروالیو کنار کریستیانو رونالدو و در تیم ملی پرتغال به مقام قهرمانی یورو 2016 دست یافت و همچنین سه فصل را هم با این بازیکن در رئال مادرید سپری کرد.

 

کاروالیو حالا در مصاحبه ای به صحبت درباره رونالدو پرداخته و می گوید: "او در طول این سالها بسیار رشد کرد و خیلی بالغ شده است. اما یک چیز تغییر نکرده است؛ تمام زندگی او حول محور موفقیت در هر کاری است. کریستیانو یک کمال گرا است. او از شما چیزی نمی خواهد که خودش نمی تواند انجام دهد. ممکن است مردم از او انتقاد کرده و با او مخالف باشند اما شکی نیست که او به عنوان یک فوتبالیست بزرگترین نماد پرتغال در سراسر جهان است."

 

 

1634907

 

 

کاروالیو همچنین در موناکو با کیلیان امباپه هم تیمی بود و درباره این ستاره فرانسوی نیز گفت: "بهترین چیز در مورد فوتبال این است که با افرادی مثل او ملاقات کنید که برای دسته ای از مردم به الگو تبدیل می شوند وسپس متوجه می‌شوید که او نسبت به پسری که می شناختید اصلاً تغییر نکرده است. این امباپه است. باورنکردنی بود که شاهد ظهور یک استعداد مانند او بودیم. ما رابطه خوبی داشتیم و اخیراً، زمانی که من دستیار مربی مارسی بودم در سوپرجام فرانسه با PSG بازی کردیم. او به سمت نیمکت ما آمد تا مرا در آغوش بگیرد. در موناکو، همه چیزهایی که درباره آن صحبت کردیم، روش پیشرفت کردن او بود."

 

 

1633724

دیدگاه‌ها