کد خبر : 1774438 | 26 مرداد 1400 ساعت 08:40 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ حسینی به اعزام تیم نوجوانان به مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان گفت: اعزام تیم نوجوانان به هر صورت که باشد برای آن آماده هستیم و سعی کرده ام تجربیاتم را در اختیار وزنه برداران بگذارم.

پاسخ حسینی به اعزام تیم نوجوانان به مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید علی حسینی درباره ی وضعیت تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در عربستان برگزار می شود، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نبود از این رو با تعیین رکورد ورودی فراخوان دادیم که هیات های استانی هر کسی شرایط لازم را دارد، معرفی کنند. ۵۱ نفر به اردو دعوت شدند از آنها تست های اولیه گرفته شد و ۱۰ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و ۱۰ نفر دیگر که استعداد داشتند و در آینده  می توانند کمک حال تیم ملی باشند را تحت نظر گرفتیم.  امیدواریم بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم.

 

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که قرار است اعزام به مسابقات به صورت کیفی باشد یا تیم کامل اعزام می‌شود، تاکید کرد: برای مسابقات جوانان جهان ۱۵ ورزشکار را دعوت کردیم و اگر تیم کامل اعزام می شد حتما روی سکو بودیم‌ اما با توجه به شیوع کرونا و شرایط اقتصادی کشور  تصمیم گرفته شد که شانس مدال ها بروند. اکنون نیز برای قهرمانی نوجوانان جهان، تیم ما کامل است اگر تیم را کامل بفرستند، قطعا روی سکو هستیم اگر کیفی اعزام کنند، برای آن هم آماده هستیم.

 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه به عنوان سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد اعزام تیم دارد، گفت: سعی ما بر این است بهترین تیم ملی باشیم و نفراتی انتخاب شوند که جزو پنج نفر اول قرار بگیرند. فعلا تا زمانی که استارت لیست بیاید و رکورد های پایه مشخص شوند، با همان ۱۰ نفر تمرینات را ادامه می دهیم.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در مورد اینکه از وضعیت رکوردی وزنه برداران راضی است یا خیر، تصریح کرد: ایران همیشه جزو کشورهای برتر در وزنه برداری بوده است. هیات های استانی  و مربیان  سازنده با توجه به داشته ها و امکاناتشان تلاش خود را می کنند.  ما هم در اردوها تجربیاتی که داریم را در اختیارشان می گذاریم تا هر چقدر می توانند خودشان را بالا بکشانند و به موفقیت دست پیدا کنند. وضعیت رکوردها را وقتی با آخرین مسابقه جهانی که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد مقایسه می کنیم، خوب است.

 

علی حسینی در مورد تجربه هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان گفت:  از روز  اول تلاشم این بود تجربیاتی که دارم را در اختیارشان بگذارم. زمان ما اطلاعات کافی نبود و آسیب دیدگی هایی داشتیم و الان تلاش می کنم  که آنها در مسیر درستی باشند و موفق شوند. تا هر زمان نیاز باشد، کمکشان می کنم و هر زمان نیاز نباشد، کنار می روم.

دیدگاه‌ها