کد خبر : 1774487 | 26 مرداد 1400 ساعت 13:26 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

در واکنش به لقب "پیرلوی یورکشایری"

پیرلو: سبک بازی من و کالوین فیلیپس متفاوت است

آندره‌‎آ پیرلو، هافبک اسطوره ای سابق ایتالیا، معتقد است که سبک بازی‌اش کمی متفاوت با سبک بازی کالوین فیلیپس، هافبک تیم ملی انگلیس، بوده است.

 پیرلو: سبک بازی من و کالوین فیلیپس متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو پس از شنیدن لقب "پیرلوی یورکشایری" که به کالوین فیلیپس، ستاره لیدز یونایتد و تیم ملی انگلیس، اختصاص داده اند، در این باره صحبت کرده است.
 

فیلیپس سال گذشته از یک فصل فوق العاده در 21-2020 در لیدز لذت برد و به این باشگاه کمک کرد تا در اولین سال حضورش در لیگ برتر پس از 16 سال غیبت، در جمع 10 تیم برتر قرار بگیرد.

 

1635036

 

نمایش های این بازیکن 25 ساله باعث شد تا او در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 هم حضور داشته باشد؛ جایی که نقش مهمی در صعود آنها به فینال بازی کرد و بسیاری از طرفداران او را با پیرلو اسطوره ایتالیا مقایسه کرده اند.

 

پیرلو شاهد پیروزی ایتالیا در دیدار فینال یورو 2020 برابر انگلیس در ضربات پنالتی بود و مارکو وراتی و جورجینیو هر دو در مرکز خط هافبک ستاره های آتزوری در این بازی ها بودند.

 

سرمربی سابق یوونتوس که در 23 سال سابقه بازی اش در بیانکونری، میلان و اینتر در نقش مشابهی بازی کرده است، می داند که چرا از فیلیپس به عنوان کسی که شبیه به او بازی می کند نام برده شده است، اما احساس می کند سبک بازی او کمی متفاوت است.
 

پیرلو در مصاحبه با اتلتیک گفت: "این درست است. در انگلستان هرگز چنین بازیکنی وجود نداشت. در طول این سال ها هافبک های بزرگی با مهارت های متفاوت حضور داشته اند. این پسر لیدز کمی آشناست...

اما ما کمی متفاوت هستیم. او ویژگی های مشابه من را ندارد. شما همیشه هافبک های باکس تو باکس مانند فرانک لمپارد داشته اید.

 

1635035

 

فیلیپس در سال 2014 ، پس از سپری کردن چهار سال در آکادمی باشگاه، از آکادمی لیدز فارغ التحصیل شد و به تیم بزرگسالان پیوست.

از آن زمان او 211 بازی در تمام رقابت ها برای لیدز انجام داده و 13 گل به ثمر رسانده است. او در این مدت توجه تعدادی از بزرگترین باشگاه های اروپا را به خود جلب کرده است.

 

فیلیپس همچنین در 15 مسابقه برای انگلستان بازی کرده است، از جمله هفت بازی که در یورو 2020 انجام شد. او با نظر گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، در تمام مسابقات یورو 2020 از ابتدا به میدان رفت.

 

1635034

 

پیرلو پس از اخراج توسط یوونتوس در پایان فصل ناامیدکننده 21-2020، در حال حاضر در جستجوی شغل بعدی خود است.
 

این مربی 42 ساله که دوران بازی خود را در تیم MLS نیویورک سیتی به پایان رساند، می خواهد چالشی جدید در خارج از ایتالیا داشته باشد و حتی به حضور احتمالی در فوتبال انگلیس اشاره کرده است.

 

پیرلو گفت: "من دوست دارم به خارج از ایتالیا بروم. من سه سال را در آمریکا گذراندم، بنابراین هیچ مشکلی با زبان انگلیسی ندارم و همچنین به فرانسه هم صحبت می کنم. احساس می کنم می توانم به هر کجا بروم."

 

دیدگاه‌ها