کد خبر : 1828275 | 19 خرداد 1401 ساعت 00:39 | 41.2K بازدید | 6 دیدگاه

فیلیپس، انتخاب سیتی برای پست مد نظر گواردیولا

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچسترسیتی به زودی پیشنهاد خود برای جذب کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی باشگاه لیدز را رسمی خواهد کرد.

فیلیپس، انتخاب سیتی برای پست مد نظر گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد باشگاه منچسترسیتی قصد دارد در روزهای آتی پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن کالوین فیلیپس ستاره ملی‌پوش انگلیسی به باشگاه لیدز ارائه دهد. فیلیپس 26ساله از کودکی عضو باشگاه لیدز بود و تا کنون 234 بار با پیراهن باشگاه محبوبش بازی کرده است.

عملکرد کالوین فیلیپس در لیدز در دوران سرمربی‌گری مارچلو بیلسا در این تیم بهبود چشمگیری پیدا کرد تا جایی که او بازیکن فیکس تیم ملی شد. او در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای گذشته با پیراهن انگلیس درخشید و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

1720101

اما در فصلی که گذشت فیلیپ به دلیل مصدومیت چهارده بازی این تیم در لیگ برتر را از دست داد. این فصل برای لیدز هم فصل خوبی نبود و این تیم برای سقوط نکردن از لیگ برتر می‌جنگید.

روزنامه تلگراف مدعی شد با توجه به اینکه فرناندینیو اسطوره منچسترسیتی امسال تابستان بعد از به پایان رسیدن قراردادش باشگاه را ترک می‌کند، مدیران سیتی به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای جانشینی او کالوین فیلیپس است.

بر اساس این گزارش مدیریت سیتی قصد دارد با به پایان رسیدن رقابت های فعلی لیگ ملتهای اروپا پیشنهادی رسمی به لیدز ارسال کند. فیلیپس تا دو سال دیگر با لیدز قرارداد دارد.

سیتی تا این لحظه ارلینگ هالند و خولین آلوارز را به خدمت گرفته و در اختیار پپ گواردیولا قرار داده ولی گفته می‌شود پپ از مدیران باشگاه خواهان جذب یک هافبک باکیفیت شده است. تلگراف می‌گوید بر خلاف شایعات سیتی قصدی برای به خدمت گرفتن بوکایو ساکا از آرسنال ندارد و ترجیح می‌دهد همبازی او در تیم ملی انگلیس، کالوین فیلیپس را به اتحاد منتقل کند.

دیدگاه‌ها