کد خبر : 1774502 | 26 مرداد 1400 ساعت 14:55 | 66.4K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

افشاگری لاپورتا، خرید افتضاح بارسا کدام بازیکن بود؟

خوان لاپورتا دیروز در نشست خبری خود جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا را متهم به اهمال کاری و سو مدیریت کرد.

افشاگری لاپورتا، خرید افتضاح بارسا کدام بازیکن بود؟

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا روز گذشته در یک نشست خبری پاسخ ادعای جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه را داد. بارتومئو مدعی شده بود که او کمترین تقصیر را در وضعیت اقتصادی فعلی بارسا دارد ولی لاپورتا در نشست خود به هشت ادعای دروغ بارتومئو اشاره کرد و گفت که برای مثال او و هیئت مدیره سابق، برای خرید یک بازیکن معمولی 40 میلیون یورو پرداخت کرده اند و به عنوان پاداش انتقال نیز هشت میلیون یوروی دیگر به حساب او واریز شده بود.

 

 

1635051

 

 

اکنون این سوال مطرح می شود که اشاره لاپورتا به کدام بازیکن است؟

در دوره 7 ساله ریاست بارتومئو، بارسلونا اقدام به جذب دو بازیکن با رقم 40 میلیون یورو کرد. هر دو برزیلی هستند و عمر حضورشان در بارسا نیز بسیار کوتاه بود. بازیکنانی معمولی که بیش از اندازه برای خریدشان پرداخت شد و به نسبت دستمزد بالایی نیز دریافت می کردند.

 

 

1276978

 

 

اولی پائولینیو بود که سال 2017 با قراردادی 4 ساله گوانگزو چین با 40 میلیون یورو قرضی جذب شد و سپس قراردادش دائمی شد. او خیلی زود بار دیگر به گوانگژو بازگشت بدون اینکه تاثیرگذاری خاصی در بارسا داشته باشد. بارسا برای وی بند فسخ 120 میلیون یورویی تعیین کرده بود.

 

 

1418176

 

 

دومی مالکوم است که سال 2018 از بوردو به بارسا پیوست. کار انتقال مالکوم به رم قطعی شده بود ولی پای پرواز، بارسا توانست او را از چنگ رم خارج کند. برای مالکوم هم  40+1 میلیون یورو پرداخت شد و قراردادی 5 ساله نیز با وی بستند. او نیز یک سال و نیم بعد بارسا را به مقصد زنیت ترک کرد.

 

 

دیدگاه‌ها