کد خبر : 1774504 | 26 مرداد 1400 ساعت 14:23 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: از گلزنی گرین‎‌وود لذت بردم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد میسون گرین وود نسبت به گذشته پیشرفت فراوانی داشته است.

سولسشر: از گلزنی گرین‎‌وود لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین وود یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان شیاطین سرخ در جریان پیروزی 5-1 این تیم در اولین هفته لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد در اولدترافورد بود و موفق به زدن گل دوم تیمش در اوایل نیمه دوم شد. اوله گونار سولسشر به تمجید از این بازیکن پرداخته و معتقد است میسون گرین وود در فصل تابستان تلاش زیادی برای طی مسیر پیشرفت داشته است.

 

1635056

 

اوله گونار سولسشر گفت: "فکر می کنم می توانید متوجه شوید میسون گرین وود در فصل تابستان و در تمرینات چقدر تلاش کرده است. گام های او بهتر شده، گرین وود تبدیل به بازیکنی قوی تر شده و دیدن صحنه ای که او در دیدار مقابل لیدز از سد مدافع پیش روی خود فرار کرده و موفق به گلزنی شد، لذت بخش بود. رویکرد، نگرش و تمرینات روزانه میسون گرین وود در مدت اخیر بهتر و بهتر شده و من فکر می کنم در حال حاضر بلوغ در رفتار این بازیکن جوان دیده می شود.

 

من نمی دانم که آیا خود گرین‌وود ترجیح می دهد در نوک خط حمله بازی کند یا نه. اما او فقط عاشق فوتبال بازی کردن در هر پستی که در زمین است. گرین وود تبدیل به بازیکنی قدرتمند شده، بهتر از گذشته می تواند از قدرت بدنی خود استفاده کند و من فکر می کنم او حتی از کرنر زدن هم لذت می برد. وقتی بازیکنانی در اختیار دارید که با شجاعت در زمین ظاهر شده و ترسی از هیچ چیز ندارند، پست بازی آنها دیگر مهم نیست."

دیدگاه‌ها